פרטי התלונה

תלונות רהיטי עין חרוד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהיטי עין חרוד- אי קבלת אספקה בזמן נושא התלונה:
צוק סיון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רהיטי עין חרוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/07/2010 רכשתי באשדוד בחנות של עין חרוד, שתי מיטות- מיטת מדגם שקד וספה מדגם מאי.

בהזמנה וכן בע"פ נאמר לי שהספה תסופק לביתי תוך 21 ימים והמיטה תוך 45 יום (המוכרת ציינה ימים ולא ימי עבודה וכך גם מצויין בחוזה)

יש לציין, שביקשתי מהמוכרת שתדבר עם נציגי מפעל ,ושיעשה מאמץ לספק לי את הסחורה מוקדם יותר וזאת לאור העובדה שילדי ישנים בימים אלה על מזרונים- והובטח לי שכך יעשה.



כשבוע לפני המועד הסופי, לאור אי יצירת קשר עימי, יזמתי קשר טלפוני עם נציגי החנות וביקשתי מהם לברר את זמן מועד האספקה.

אך לצערי הרב הם לא ידעו לתת לי תשובה לאורך כל השבוע (אחת ליום יצרתי קשר טלפוני ואפילו הגעתי פיזית לחנות).

לאור זה, ביקשתי מהמוכרת מס' טלפון של אנשי השיווק בכדי לקבל תשובות.

הצלחתי לשוחח עם המזכירה של מנהל השיווק- היא הבטיחה שתברר ותחזור אליי בתשובה.

ואכן כך קרה, ובאילו המילים אמרה:"מנהל השיווק ביקש מימני להודיע לך שהציוד יגיע לביתיך ביום שני". אני מאוד התרעמתי על התשובה. האם הלקוחה לא אמורה לקבל בשלב זה התנצלות (הרי יש כאן הפרת חוזה מצד המפעל)??? אם הלקוחה היא זאת שצריכה ליצור קשר עם החברה כדי לקבל את מועד האספקה???

לאור התשובה, ביקשתי לשוחח עם מנהל השיווק, הובטח לי שהוא יחזור אליי, אך זה לא קרה.

לכן יצרתי שוב קשר עם המזכירה וביקשתי שהמנהל יצור עימי קשר. אך לצערי הוא לא יצר עימי קשר.


בנוסף, נאמר לי ע"י המזכירה שהמיטה נמצאת במחסנים מוכנה למשלוח- אם המיטה מוכנה, אז למה המיטה לא נשלחה???

לאור חוסר שיתוף הפעולה פניתי, לסגנית מנכ"ל עין חרוד- יפה בן עזרא. סיפרתי לה את השתלשלות האירוע, התנצלה בפניי, וביקשה שהעביר לה במיל סיכום.
וכך היה.
יפה, הבטיחה שתעשה מאמץ להקדים את משלוח המיטה, ושאלה אם זה בסדר שבמקרה ולא תצליח להקדים את מועד האספקה, המועד ישאר בעינו אך היא תנסה לפצות אותי על עוגמת הנפש. הסכמתי. סוכם בינינו וכך גם היא שלחה במיל שהיא תברר ותיצור עימי קשר.
חלפו הימים, וביום ראשון בצהריים התקשרתי ליפה לשאול למה אף אחד לא יצר עימי קשר? היא הופתעה ואמרה: "עברתי את הטיפול למישהו אחר, אני לא מרגישה טוב..." אחלתי לה הרבה בריאות והיא הבטיחה לי שהיא תברר ותחזור אליי.
לאחר מס' דקות חזרה אם תשובה- אני מצטערת אבל המיטה תסופק לביתך רק ביום רביעי. כמובן שכעסתי, היא הבטיחה שתיצור עימי קשר למחרת ונתאם את שעת האספקה וכמובן מילת המפתח- אני ידאג לפצות אותך.
אך כמובן יפה לא יצרה קשר טלפוני.בשעות הערב פנתה נציגה מהמפעל וביקשה לתאם אספקה ליום חמישי- כמובן שמאוד כעסתי וביקשתי לדבר עם האחראי, שיצר עימי קשר והודעתי לו שאני מוכנה לקבל את האספקה ביום רביע ולא יאוחר מזה.
לסיכום:
*האם עין חרוד שממתגת את עצמה כחברה שמספקת איכות שכחה בדרך להתייחס ללקוחות.
* האם זה בסדר שחברה שהתחייבה לספק סחורה עד תאריך מסויים לא תעשה כך - האם אין כאן הפרה (ובמיוחד כשנאמר במפורש שהמיטה מוכנה- לא מן הראוי להוציא הובלה)
*יש לציין, שהמיטה לא מיוצרת ע"י חברת עין חרוד- אלא ע"י חברה אחרת- אבל מבחינתי הלקוחה אין זה משנה (וכך גם טענתי בפני הנציגים בשוחחתי עימם) כיוון שעין חרוד היא זאת שמשווקת את המיטה ולכן היא הכתובת.
*האם זה בסדר לטרטר לקוח (ובמקרה זה לקוחה) בשביל לקבל תשובות.







רהיטי עין חרוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה