פרטי התלונה

תלונות מוקד 101

תלונות חברות אבטחה

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע של החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קבוץ גלויות 27 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי הזמנתי טכנאי של מוקד 101 לעשות העברה של שרותי מוקד למספר הנייד שלי במקום לחברה, כוון שהחוזה איתם הסתיים לאחר שנתיים והחלטתי לא לחדש אותו, ( בין היתר בגלל שרות רע של המוקד).
לאחר ביקור טכנאי שעבד חמש דקות ועשה את מה שביקשתי ,והלך במהירות התברר כי לוח הבקרה התחיל להבהב באדום, כל פעם שיש מישהו בבית,ועובר ליד הגלאים של האזעקה כך שנוצר מצב של הבהוב תמידי בלוח בקרה , שלא היה לפני כן,ומפריע מאוד למי שנמצא בבית.
לאחר פניה טלפונית לחברה והמתנה של 15 דקות נענתי כי זה לא ייתכן וכך היה כל הזמן ולא שמנו לב! הפקידה אמרה שדיברה עם טכנאי ואין מה לעשות.
לאחר כמה ימים התקשרתי שוב למוקד ושוב לאחר המתנה ממושכת נענתי בגסות רוח שכך היה תמיד ולא שמנו לב ( כיצד ניתן לא לשים לב להבהוה מתמיד במשך שנתיים - לא ברור אלא אם כן יש בעיות ראיה ). ביקשתי לדבר עם טכנאי בפעם השניה- אך לא ניתן לי לעשות זאת. נאמר לי שהפקידה תדבר עם טכנאי ותחזור אלי - אני חיכיתי שבועיים אך כמובן אף אחד לא חזר.
אני פונה לאתר זה ולא לחברה כוון שזאת פעם שניה שאני נתקלת בזלזול , תשובות חצופות מצד צוות השרות במוקד ואני מקווה שדר האתר יהיה ניתן להגיע למישהו שכן יתיחס לפניתי ברצינות ויוכל לעזור לי לפתור את התקלה הזאת.
בתודה מראש
שרות של טכנאי פתרון נדרש :

מוקד 101 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה