|
|
|
|
|
|
דגני בוקר "כריות" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי קופסת דגני בוקר "כריות" במילוי נוגט של "תלמה שפע", ומצאתי כי השקית הפנימית ה'אטומה' מחוררת! לא רוצה לדעת איזה חרק נכנס ואולי אף נאכל לפני גילוי החורים...
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תלמה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יוניליוור שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ניצור קשר עם הלקוחה , נקח את פרטיי המוצר המלאים זה ייבדק בהתאם מול הגורמים הרלוונטיים והלקוחה תפוצה בהתאם |
תגובה: |
שובר פיצוי לסל מוצרים מבית חברתנו |
פתרון: |
|
|
|