פרטי התלונה

תלונות תלמה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בחברת תלמה נושא התלונה:
גבאי סיגל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,בתאריך 16.12.07 רכשתי ברשת שופרסל באיזור תעשיה בר"אשלצ חבילת שוגי שבה יש 6 חטיפי דגנים ע"ג האריזה נרשם שמגיע 2 חבילות של סופרגול,למען האמת רכשתי את החבילה בגלל הקלפים,לצערי כאשר הגעתי לבית "לא דובים ולא יער",אין קלפים ממש חוסר אמינות בלקוחות,מה שבטוח שאני לעולם לא ארכוש מוצרי תלמה לעולם,חשוב לי לציין שבני בן ה7 "רתח מעצבים"זרק את חבילת השוגי לפח ולא טעם ממנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על אי הניעמות פתרון נדרש :

תלמה שירות לקוחות

, תגובה:
יוניליוור שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו ניצור קשר עם הלקוחה כעת, נבדוק את פרטי המקרה וכמובן שהלקוחה תקבל את המענה ההולם ואת המגיע לה תגובה:
אנו ניצור קשר עם הלקוחה כעת, נבדוק את פרטי המקרה וכמובן שהלקוחה תקבל את המענה ההולם ואת המגיע לה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה