פרטי התלונה

תלונות תלמה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכולת המוצר וגודל האריזה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של דגנים בכלל ובעיקר של ביופלקס של חברת תלמה.
רוב אריזות הדגנים מכילות 500 גרם.
לפני תקופה מסויימת התחלתי לרכוש את המוצר "קרנצ'ים" של חברת תלמה. המוצר נראה בדיוק כמו כל מוצרי דגני הבוקר שלהם מבחינה חיצונית: האריזה זהה בגודלה והמחיר זהה.
לאחר כמה רכישות הבחנתי שהמוצר "נגמר" מהר יותר ובמבט מעמיק ע"ג האריזה גיליתי שמשקלו הוא 340 גרם בלבד !!!! 75% מהמוצר הרגיל אך הוא זהה במחירו, באריזתו ויצר בשל כך בילבול.
אני רוצה למחות על כך שתלמה לא טרחה לציין את משקל האריזה בצורה בולטת יותר כמו לדוגמה באריזה קטנה יותר להמחשה או לחילופין בכיתוב גדול יותר.
לדוגמא: מוצר שנקרא "אול בראן" ומשקלו שונה משאר הסידרה מוצג באריזה קטנה יותר המבדילה אותו מ"אחיו" ומחירו נמוך ומותאם למשקלו.
חבל שכך, זה מאוד איכזב אותי.
אכזבה וחוסר אמון סוג הנזק :
שינוי אריזה המוצר או כיתוב גדול של משקלו בניגוד לשאר הסדרה. פתרון נדרש :

תלמה שירות לקוחות

, תגובה:
יוניליוור ישראל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הלקוחה טופלה על ידינו-תשובתינו היא:

במפעלינו פועלים רבות למען פיתוח מוצרים, אריזתם ושמירה על איכותם הגבוהה.



חשוב לנו מאד, לשמור על קשר הדוק עם קהל הצרכנים שלנו, ואנו שמחים לקבל הערות והצעות.



פנייתך הועברה למנהלת השיןןק לתשומת ליבה ולטיפולה.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה