פרטי התלונה

תלונות תלמה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
אני כותבת בנוגע למוצר -דליפקאן - פינוקי בריאות-תלמה.

אני קונה את המוצר הזה באופן קבוע והוא ה"קורנפלקס " היחידי שאני ובעלי אוכלים.
המוצר נחשב מהיקרים שבין דגני הבוקר אך אני לא מתפשרת כי המוצר איכותי וטעים.

כפי שציינתי מדובר בדליפקאן-"פתיתי חיטה מלאה מצופים דבש בתוספת פקאנים ושקדים",
כצפוי לעיתים מכילה הקופסא יותר פקאנים ולעיתים פחות, אך לאחרונה רכשתי 2 חבילות- שהיו ריקות לחלוטין מפקאנים!

בהתחלה חשבתי שאולי הם שקעו בתחתית השקית אך לאחר בדיקה התברר לי שהיה בשקית אך ורק פטיטי חיטה ללא פקאנים וולא שקדים.

העניין מרגיז מאוד, ואני מצפה מחברה בסזד גודל של תלמה שבקרת האיכות שלה תהיה קצת יותר רצינית-אם אני רוצה פתיתי חיטה בלבד אני יכולה לקנות אותם מחברות אחרות במחירים זולים יותר.



את המוצרים רכשתי בשופרסל - קניון הדרים הנתניה.
פג התוקף שלו:04.12.08.

אני מקווה שאקבל תשובה מספקת במהרה,
ועד אז לא ארכוש את המוצר.

תודה מראש

תלמה שירות לקוחות

, תגובה:
רינת- מנהלת מוקד שירות שם ותפקיד:
שוחחתי טפונית עם הלקוחה , הודתי לה על השירות והסבת תשומת לבנו, הובהר תהליך הייצור והבטחת האיכות וכי על סמך פרטי מוצר שמסרה הנושא ייבדק על סמך בדיקת דגימת מלאה . כמו כן נמסרו לה כל ערוצי התקשורת לפנייה אלינו ושנשמח לסייע בכל עת תגובה:
נשלח שובר למוצרנו לכתובת ביתה , אותו תוכל לממש בכל אחת מן הרשתות המופיעות על גביו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה