|
|
|
|
|
|
אי קבלת פיצוי לאחר תלונה בשירות הלקוחות על מוצר פגום |
נושא התלונה: |
בר דוד אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני בחודש דיברתי עם שירות הלקוחות לאחר שהקורנפלקס של שוגי היה מקולקל ולא פריך, נאמר לי שיפנה אלי נציג מוסמך וכי פיצוי ישלח לביתי עד שבועיים. וכעת אני ממש נעלב מהיחס, חברה מסדר גודל כזה גם לא מפצה לאחר מוצר קלוקל!!
לאן הגענו
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי מוגדל והסבר לתופעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תלמה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|