|
|
|
|
|
|
שקית ריקה של מרק מתוצרת "קנור" |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כלקוחה ותיקה מאוד של חברת קנור, התאכזבתי לגלות שיש ברשותי שקית חדשה של מרק פטריות שעדיין סגורה הרמטית, ואין תכולה כלל.
רציתי לדעת לאן לשלוח את השקית ע"מ שתוכלו להתרשם מאופן התקלה.
אני קניינית רצינית של מוצרי החברה.
אבקש התייחסות מתאימה.
תודה
שרון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קנור שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת- מנהלת מוקד שירות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לשרון על פנייתה למערכת
ניצור עמה קשר עוד היום לשם לקיחת פרטים מלאים של המוצר. באמצעות פרטים אלו נבצע בדיקה לדגימה מגבילה , שהננו שומרים בחברתנו לשם בקרות איכות וכמובן שנשוב אל הלקוחה בהתאם עם תגובה ושובר פיצוי מטעמנו. כמו כן מוקד שיתוף הצרכנים שלנו שמח לעמוד לרשות קהל לקוחותינו בכל עת בכל ערוצי התקשורת: טלפון, פקס, מייל ודואר. |
תגובה: |
שובר פיצוי מטעמנו. |
פתרון: |
|
|
|