פרטי התלונה

תלונות קנור

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרק נמס בכוס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני משתמשת באופן קבוע במוצרים של קנור ,אף פעם לא פניתי להסב את תשומת ליבכם לכך כי המוצרים מלוחים עד כדי להחריד.
לאחרונה החלטתי שיש לפנות אליכם כי יוצא בעצם שכל שקית שאני פותחת היא מוצאת דרכה לפח
אודה לכם באם תקפידו לא לשים מלח .
להוסיף מלח תמיד אפשר אך הפוך לא ניתן
תודה

קנור שירות לקוחות

, תגובה:
שירלי קמפבל-קאופמן, מנהלת שירות הצרכנים שם ותפקיד:
מרים שלום,
תודה לך על המשוב.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לשפר את המוצרים להנאתך.
חשוב לציין כי חברתנו שמה בראש סדרי העדיפויות כחלק מתוכנית הקיימות של החברה, עליה תוכלי לקרוא ב- unilever.com להפחית את כמות הנתרן במוצרים.
תודה על שיחתנו עמך היום ישירות מול שירות הצרכנים, ואני תקווה כי המידע שניתן לך היה לך לעזר.
תגובה:
תודה על שיחתנו עמך היום ישירות מול שירות הצרכנים, ואני תקווה כי המידע שניתן לך היה לך לעזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה