פרטי התלונה

תלונות axe

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בפרסום ושרות לקוחות גרוע!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2007 הזמנתי מנגל מעסקה טובה. בעמוד בו הופיע המנגל, נמצאו בצידו השמאלי מוצרים נלווים כגון: מלקחיים, שיפודים ועוד... מאחר ואת הזמנתי ביצעתי אך ורק בגלל המוצרים הנלווים, שאלתי, עוד בטרם ביצוע ההזמנה, את נציגת המכירות האם החלקים שמופיעים ליד המנגל נכללים? על מנת להיות בטוח ולוודא זאת מעל לכל ספק . חשוב מאוד לציין כי לא שאלתי את הנציגה באופן כללי אלא באופן פרטני על כל אחד ואחד מן החלקים וענתה שכן ללא ספק. ואני ביצעתי את ההזמנה מיד במעמד השיחה. המנגל הגיע בזמן אך ללא החלקים. פניתי לשרות הלקוחות של עסקה טובה ועדכנתי אותם כי לא הגיעו החלקים כמובטח. הנציגה אמרה שבודקת וניתקה את השיחה. אף אחד לא טרח לחזור. התקשרתי שוב למחרת וענתה נציגה בשם פרחי. שוב סיפרתי לה מה הבעיה וענתה שהכלים יישלחו בנפרד, ולאחר זמן מה חזרה בה ואמרה שלא יישלחו בכלל כי לא אמורים לקבלם. ניסיתי להסביר שוב שזה לא בסדר, ששאלתי מפורשות והצעתי על מנת לאמת את דבריי, שיאזינו להקלטה בזמן ההזמנה,וישמעו שאכן הובטח לי ע"י הנציגה, וענתה שלא מעוניינת כי "זה לשימוש החברה בלבד" בוודאי שזה לשימוש החברה. הרי לא אני ביקשתי לשמוע את ההקלטה אלא שהם שם ישמעו, ושמעבר להזמנה, זה נמצא במפורש בעמוד בו נמצא המנגל וכי שם לא כתוב שזה לא כלול!!! ביקשתי לדבר עם אחראי אך פרחי אמרה "שלא נהוג אצלהם להעביר לאחראי, שאסתפק בתשובה הזו ולא יעזור כלום" וטרקה לי את הטלפון!!! חוצפה של שרות לקוחות. ביזיון של ממש!!!! ביום חמישי 2/8/2007 שוב דיברנו עם נציגה בשם מלאני ושוב גוללנו את הסיפור והיא ענתה שלא מקבלים את החלקים ולאחר בדיקה שלה את העמוד הרלוונטי בו הופיע המנגל, אכן אמרה שעל פי הפרסום בהחלט מובן שהחלקים מגיעים ביחד עם המנגל, ולכן מן הראוי שנדבר עם מנהלת בשם נורית אור ושתחזור אלינו עוד היום כי מסרה לה את הפרטים. היום- יום ראשון 05/08/2007 איש לא חזר. ופנינו שוב. הפעם שוחחנו עם נציגה בשם סיוון. ושוב שטחנו את הבעיה בפניה והיא ניסתה "לבדוק" האם ניתן לשלוח לנו וכצפוי (מידי) שבה עם תשובה שלילית. שוב אמרתי שהובטח לנו והיא ענתה שזה נכון שכך זה מופיע ושניתן להבין שזה מגיע עם המנגל, אבל שזו דרך השיווק שלהם ושזו זכותם. פשוט כך!!! ביקשנו לדבר עם אחראית. עם גברת נורית אור. סיוון טענה "שלא תעביר אותה ושזו לא המדיניות של עסקה טובה, ושהיא לא מוכנה לאבד את עבודתה בכך שתעביר את השיחה". ואמרה ש"השיחה לא נעימה לה יותר (אנחנו באמת מצטערים!!) ושהיא מנתקת". אז נאמר לה שגם פרחי ניתקה ושזה לא בסדר להתנהג ככה ללקוחות אז היא ענתה פשוט ככה: " שאם פרחי גם ניתקה כנראה שיש לקוחות שרק ככה הם מבינים". זה פשוט לא ייתכן שירות כזה. אפילו לא בישראל. זה עבר כל גבול וכל חוצפה . זלזול שכזה לא חוויתי מעודי. עכשיו ברור למה נציגי המכירות משקרים. מותר להם לעשות הכול בשביל למכור ואז אחרי שמוכרים, הלקוחות המסכנים נתקעים עם תשובות כאלה ולהם לא נותר אלא להמשיך במדיניות הגניבה הזאת!! בשבילם, שיעשו בדק בית דחוף וייבחנו את נותנות השרות שלהם כי הן גורמות להם נזק רב, ולא חשוב כמה המוצרים שלהם יהיו אטרקטיביים!!! אני דורש את החלקים הנלווים כפי שפורסמו וכפי שהובטח לנו ע"י נציגת המכירות!!! נמאסו כבר כל השקרים ללקוחות העיקר בשביל עוד מכירה ושאחרי זה הלקוחות יסבלו ויתוזזו!!!
עלבון סוג הנזק :
המוצרים הנלווים למנגל שפורסמו ושהובטחו ע"י נציגת המכירות פתרון נדרש :

axe שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה