|
|
|
|
|
|
טיפול מסורבל בבעיות שאתם יוצרים בעצמכם במקום לפנות ישר למעסיק ולקבל את כל הדרוש. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פעם שניה שאני מקבלת הודעות בדואר על התראה בפני נעילת חשבון מאחר ולא הועברו הפקדות מהמעסיק לחשבון. וזה ממש לא נכון.
כבר העברתי להם כמה פעמים דוח פיצול וכל הדרוש והם לא מטפלים ולא חוזרים אלי.
שרות כושל.
|
חוצפה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת ביטוח איילון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|