פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב תלום עבור תביעה ואי מענה בטלפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.6.2011 הגשנו תביעה עלתאונה. התקשרנו כעבור כשבוע לברר האם התביעה בטפול וענו לנו שהם לא קיבלו דוח שמאי ולכןצ לא יכולים לטפל בתביעה. התקשרנו מיד למוסך שטפל בכל התהליך של הגשת התביעה לחברת הביטוח ורק בתאריך 13.6.2011 אישרה חב' הבטוח שהתקבל דוח השמאי. לפני כשבועיים וחצי התקשרתי לאיילון לברר מתי נקבל את התשלום עבור התביעה ונאמ ר לי שתוך שבועיים נקבל את התשלום.עד היום בתאריך 4.7.2011 לא קיבלנו את התשלום. ניסיתי מהבוקר ליצור קשר עם איילון ונעניתי ע"י המוקדניות שהם מאד עמוסים ויחזרי אלינו עוד היום. כי מחר השיק הדחוי ע"ס כ- 9000 ש"ח ששלמנו למוסך למוסך עבור תיקון הנזק מהתאונה יפרע מחר ואין לי כסף בבנק שיכול לכסות את הסכום הזה . אנחנו גימלאים החיים מקצבת פנסיה ובטוח לאומי והעכוב בתשלום יגרום לנו להוצאות של ריבית לחינם. אני מאד מאוכזבת מהטפול של חברת הבטוח ובעיקר מאי מענה מידי בטלפון
כספי סוג הנזק :
לקבל מידית את התשלום עבור התביעה. לשפר את המענה הטלפוני פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה