|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכם תנאי שירות/עיכוב בתשלום פיצוי |
נושא התלונה: |
יום שני 20 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תביעה על סך 4070 ₪ מספר 30886 ע"ש אריה פורטנוי ת.ז 013581491 מ 24/4/2013
2. תביעה על סך 4095 ₪ מספר 30787 ע"ש אריה פורטנוי ת.ז 013581491 מ 8.5.2013
3. תביעה על סך 500 ₪ מספר 31087 ע"ש סוזי פורטנוי ת.ז 012155305 (נשלחה אליכם ב 24/4 ונפתחה אצלכם ב 12/5)
על פי ההסכם הקבוצתי עם איילון , פיצויי הביטוח אמורים להיות משולמים תוך 7 ימים מקבלת החשבונית אצלם. בטלפון הם אומרים שישלמו תוך 30 ימי עסקים.
הם מצידם:
דורשים לקבל הדואר בדואר רשום-מגוחך!
מה שהתקבל אצלם שלא בדואר רשום שכב בצד 3 שבועות טרם תחילת הטיפול.
הם אמורים לענות לכל פניה אליהם תוך 48 שעות שעות-לא עושים זאת.
אינם חוזרים אלי למרות הודעות שהשארתי אצל מוקד ההודעות שלהם.
|
זילזול מוחלט בלקוח |
סוג הנזק : |
תשלום התביעה מיידית כפי שנקבע בהסכם ההתקשרות.הצק הדחוי ששלמתי נפדה ולי אין כסף לכסות את התשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת ביטוח איילון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|