פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם תנאי שירות/עיכוב בתשלום פיצוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תביעה על סך 4070 ₪ מספר 30886 ע"ש אריה פורטנוי ת.ז 013581491 מ 24/4/2013

2. תביעה על סך 4095 ₪ מספר 30787 ע"ש אריה פורטנוי ת.ז 013581491 מ 8.5.2013

3. תביעה על סך 500 ₪ מספר 31087 ע"ש סוזי פורטנוי ת.ז 012155305 (נשלחה אליכם ב 24/4 ונפתחה אצלכם ב 12/5)

על פי ההסכם הקבוצתי עם איילון , פיצויי הביטוח אמורים להיות משולמים תוך 7 ימים מקבלת החשבונית אצלם. בטלפון הם אומרים שישלמו תוך 30 ימי עסקים.
הם מצידם:
דורשים לקבל הדואר בדואר רשום-מגוחך!
מה שהתקבל אצלם שלא בדואר רשום שכב בצד 3 שבועות טרם תחילת הטיפול.
הם אמורים לענות לכל פניה אליהם תוך 48 שעות שעות-לא עושים זאת.
אינם חוזרים אלי למרות הודעות שהשארתי אצל מוקד ההודעות שלהם.
זילזול מוחלט בלקוח סוג הנזק :
תשלום התביעה מיידית כפי שנקבע בהסכם ההתקשרות.הצק הדחוי ששלמתי נפדה ולי אין כסף לכסות את התשלום. פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה