פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר שלא נענתה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב העתק מכתב שנשלח למנכ"ל/עורך מסע אחר בפקס ובדואר באפריל וטרם נענה לתשובה וזאת לאחר שגם בשירות הלקוחות המתנתי מספר חודשים לתשובה ונענתי בשלילה:
שמי תמר לב ארקין. לפני כשנתיים ,למיטב זיכרוני,הפתעתי את בעלי (אופיר ארקין שעל שמו המנוי) בקורס צילום של מדרשת מסע אחר.
לדאבוני מתנתי לא הלמה את צרכיו וזאת מכיוון שקצת לאחר רכישת המתנה,ולצערי עד עצם היום הזה,הוא החל בנסיעות מרובות לחו"ל ובעבודה עד לשעות מאוחרות עקב הקמת עסק עצמאי.
עובדה זו גרמה לכך שהוא לא הצליח להתחייב לאף מועד של קורס במדרשתכם על אף המגוון הרחב.
אי לכך,בשנה שעברה, ביקשתי לנצל את היתרה לרכישת מנוי ואכן ,במשך שנה, קיבלנו מידי חודש את המגזין.
על אף שאנו מוצאים את המגזין שלכם איכותי, עקב אורח החיים של בעלי והעובדה שזה מכבר נולדה לנו בת בכורה, אין לנו פנאי ואי לכך צורך בו.
אי לכך פניתי לבדוק אפשרויות אחרות לניצול היתרה אך נענתי בשלילה.
חשוב לי לציין,כי אין לי שום תלונה כלפיכם. השירות שקיבלתי לאורך כל הדרך היה אדיב ואיכותי.
כולי תקווה שתוכל למצוא דרך יצירתית לשמור על שביעות רצוני מהשירות על ידי הענותך לבקשתי וזאת מכיוון שמדובר בסכום לא מבוטל של למעלה מ-1,000 ש"ח שאין לי שום יכולת לנצלם דרככם.
אודה לך אם תשקול את בקשתי לרכישה ממוצרי החנות או קבלת כספי בחזרה או כל רעיון יצירתי אחר שיאפשר לי להנות מיתרת הזכות בחברתכם שלא באמצעות מנוי או קורס במדרשה.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום או ניצולו בדרך אחרת פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה