פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי החוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי מיטל.
לפני כחודשיים הצטרפתי טלפונית כמנויה למגזין מסע אחר. לאחר שהנציגה פירטה בפני את המנוי ועלותו, הצטרפתי לשנה מלאה של מנוי כשהובטח לי לקבל עם המנוי חבילת מתנה הכוללת בתוכה 2 ספרים ומפה.באותו מעמד שילמתי את מחיר המנוי במלואו מראש בכרטיס אשראי. לשאלתי כיצד יגיעו המתנות, ענתה הנציגה: " עם שליח עד הבית". שאלתי שוב עם שליח? ונציגת המכירות אישרה. לאחר שבועיים לא ראיתי זכר לעיתון ופניתי אל שירות הלקוחות של העיתון בבקשה לקבל את העיתון כסידרו יחד עם המתנות שהובטחו לי, בשירות הלקוחות טענו שמדובר בטעות והעיתון יגיע אלי, לאחר שבוע שהעיתון בושש לבוא פניתי שוב אל שירות הלקוחות והעיתון אכן הגיע. אך המתנות שהובטחו טרם הגיעו. גם קבלה, מספר לקוח או פרטי עיסקה לא קיבלתי.
פניתי שוב בתחינה אל שירות הלקוחות, שם אמרו שחלה טעות ונציג שירות הלקוחות טען שהוא בעצמו ישלח את המתנות, לדבריו "ברגע זה". שוב המתנתי, כבר חודש מאז שהתשלום לשנה שלמה,ירד במלואו ומתנות אין. פניתי שוב אל שירות הלקוחות, הפעם נציגה בשם ימית, כעסה עלי שאני "חסרת סבלות ומה כבר קרה קורות טעויות המתנות בדרך אלייך". ביקשתי לדבר עם מנהל,אותה ימית טענה שהמנהל יחזור אלי. כבר כמעט חודשיים. בצר לי פניתי לאתר האינטרנט, ציינתי שאני לקוחה שמחכה למתנות ותשובה טרם קיבלתי. היום ממש פניתי שוב אל מוקד שירות הלקוחות, שם הובטח לי שהמתנות יגיעו אלי, אך אינני יודעת אם יש טעם בכלל לצפות. ביקשתי לדבר עם מנהל, הובטח לי שמנהל יחזור אלי ואין קול ואין עונה. אני מבינה שעשיתי טעות גדולה כששילמתי הכל מראש, משום שאין לי כל אפשרות לבטל את המנוי או לקבל החזר ומכיוון שמשכו אותי שוב ושוב, עברו מזמן 14 יום לביטול עיסקה וישועה אין מה בסה"כ ביקשתי, לקבל "מתנות" שעליהן שילמתי???
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והשבת הכסף פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה