פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
50 החופשות הקצרות בהוצאת מסע אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד.98450 ת"א 61620 כתובת:
[email protected] סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החברה פרסמה דרך "אמריקן אקספרס" בחודש מאי 2008, בחוברת בעמוד "פנאי ונופש בארץ" על הספר שבנידון, על עלות המדריך רק 39 ש"ח במקום 89 ש"ח.
בהתאם לפרסום, הספר הינו מדריך ידודיתי לחופשות קצרות, המכיל מידע מעודכן ......
ב-13.5.08 הזמנתי את המדריך.
ב-14.5.08, למחרת ,חוייבתי ע"י אמריקן אקספרס בשובר חיוב 1092, למרות שהחוברת טרם יצא לדרך.לאחר טלפונים אין ספור וכל פעם לא ענו למספרי הטלפונים , הצלחתי להתלונן על אי קבלת המדריך וב-6.8.2008, סוף,סוף,
המדריך הגיע לכתובתי {3 חודשים לאחר החיוב}.
לאחר העיון במדריך , התברר שהוא רחוק מלהיות מעודכן, המדריך יצא לאור בשנת 2004, לכן דרשתי להחזירו ולקבל זיכוי.
לאחר שיחת טלפון ארוכה עם מנהלת שרות הלקוחות ושמה "ענת" הגברת בטונים גבוהים הכישה פרסום על "עידכון המדריך" ואין לי מה לצפות להחזרת התשלום.
מאד הייתי מעונינת לשמוע את התייחסותכם לנושא שהוא מעשה לא לפי הבנתי.
בתודה מראש ובכבוד רב,
רוזי פינצי
השפלה והתייחסות למזמין סוג הנזק :
החזרת התשלום והתנצלויות. פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה