פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת מנוי ל 5 שנים ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי פזית ואני מייצגת את אימי מרים טדסקי אשר מנויה על מגזין "מסע אחר" כבר 5 שנים.

לפני מספר שבועות פנה אל אימי נציג שירות בשם ליאור (אם זכרונה אינו מטעה אותה)

הוא שמח לבשר לה כי לכבוד היותה מנויה על המגזין כבר 5 שנים , מגיעה לה מתנה - מצלמת וידאו.

ובנוסף, הציע לה לעשות מנוי ל5 שנים נוספות.

אימי שהיא אישה לא צעירה , אמרה לנציג השירות שהיא אינה מעוניינת לעשות מנוי ל 5 שנים כיוון שאינה יודעת אם תחיה עוד 5 שנים והיא מעדיפה לשלם כפי ששילמה עד היום.

השיחה הסתיימה והנציג התקשר שוב לאחר מספר דקות ואמר לה: חבל אל תוותרי על המתנה אפילו המשלוח לא יעלה לך.

אימי השתכנעה והסכימה לקבל את המתנה , אולם לא העלתה על דעתה כי הנציג יחייב את כרטיס האשראי שלה עבור מנוי ל 5 שנים.

אימי גם שאלה אותו אם אין שום catch עם המתנה והוא התחייב לה שהכל בסדר.

כעת גילינו שהמגזין מחייב אותה בתשלומים עבור מנוי שלא רצתה לעשות.

דיברתי עם נציגת שירות בשם לידיה שהסבירה לי שאין באפשרות לעשות דבר בעניין. וגם כיוון שאי אפשר להוכיח שכך היה לא ניתן לבטל את המנוי. - היינו ממש בהלם מהתגובה!!

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה