פרטי התלונה

תלונות סודה קלאב

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלוני גז לא ממולאים עד הסוף(ל-עשייה סודה ביתי)-גודל קטן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרף עותק של תלונה שנשלחה לפני כ-שבועיים דרך האתר של החברה.
____________________________________________________________

עיקר התלונה:
."...את התלונה הזאת אני מבקש להעביר למנהל יצור,מנהל הבטחת איכות ולממונה ישיר על המכשירן האחראי על כיול מתקן מילואי."

להלן עיקר התלונה:
מזה כמה חודשים,יש בעיה עם כמות הגז בבלונים שלכם.(מדובר על הקטנים).
כאשר אני מקבל (בדרך כלל) במעדניות של הסופרים בלון מלא,תמיד שוקל אותו.אין פעם שהבלונים מלאים,תמיד חסר בין 10 ל-35 גר' של גז,לפי נתון שמופיע בבלון עצמו.הדבר מאוד מקומם,יותר כאשר המוכר עושה" פרצופים" אם מבקשים להחליף ולבדוק בלון אחר מהקרטונים שיש להם מתחת לדלפק.יש לציין שכל זה קורא עם בלונים עם פקקים צהובים,כלומר,אחרי ה- מילואי.

אני קונה באופן קבוע ב-מגה נתניה ובמטרומרקט נתניה.

דבר נוסף,אין לכם אחידות בבלונים (יש כל מיני גדלים),הרבה פעמים הם חלודים,וגם צריך "לקרוע",את העיניים כדי לקרוא את הנתונים מתחת לפלסטיק שקוף (או פלומבה).
אני חושב שיש זלזול מוחלט מצדכם כלפי הציבור!!!-הדבר חוזר על עצמו באופן קבוע-זה לא חד-פעמי!!!מישהו במחלקה שממלא בלונים מזלזל וגורם לכם שם רע!!!
במקרא,אני מבין בעניין,אני הנדסאי חשמל עם ותק וניסיון רב בתעשייה ,שהיום עובד במחקר ופיתוח ועובד עם ציוד מעבדתי.הקהל הרחב לא מבין אם הבלון לא מלא עד הסוף.

אתם מפרסמים באתרכם שעושים שיווק ב-USA ,אם הלקוחות היו מתלוננים,לא הייתם שורדים בכלל!!!.

אני מצפה לתשובה מספקת לעניין,כמו כל חברה רצינית וגדולה כמוכם,או שמכתב זה יגיע למשרד התעשייה ולרשות להגנת הצרכן.

בברכה ובתודה.

יוסף באך
ברודצקי 43/14
נתניה-42408

טל' 09-8617337



כספי סוג הנזק :
ביקורת פתע במיפעל למילוי ע"י רשות מוסמכת וגם שקילה פתרון נדרש :

סודה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה