|
|
|
|
|
|
אי הכרה באפשרות שהמסננים שקניתי פגומים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 מאי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה והודעתי להם שהמסנן שקניתי מהם פגום- טעמם של המים מר, יש בו הרבה מאוד חלקיקי פחם (הרבה יותר מבעבר) ואינו כפי שהיה במסננים הקודמים כמובן שפעלתי ע"פ ההוראות שמופיעות על האריזה , לאחר שהסברתי את הבעיה הטלפנית לא הסכימה להודות שיש אפשרות שהגיע אלי מוצר פגום ושמגיע לי מוצר חלופי (אין לי קבלה כי קיבלתי את המסננים במתנה) הצעתי לשלוח להם את המסננים הפגומים אך סורבתי, ביקשתי לדבר עם המנהל והיא הבטיחה לי שתוך 48 שעות הוא יחזור אלי.
עברו כמעט 30 יום המנהל לא חזר אלי ואין תגובה או התנצלות משום גורם בחברה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת שלישית המסננים שקניתי ופיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בריתה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|