פרטי התלונה

תלונות בריתה

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנקן מים לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני משתמש בפילטר בריתה בערך 10 שנים ותמיד הייתי מרוצה מהאיכות של המוצר עד אשר לפני מספר חודשים החלטתי לחדש את הקומקום וקניתי חדש ומאז התחילה להופיע ירוקת בתוך גוף הקנקן למרות שאני מחליף את הפילטר פעם בחודש ודואג לניקיון הקנקן.כאשר התקשרתי לשירות לקוחות פעם ראשונה קבלתי תשובה שזה כנראה בגלל חשיפה לשמש או לאור פלורסנט אבל גם אחרי שהעברתי את הקנקן לחדר אחר הירוקת המשיכה להופיע וכיום אני בכלל לא משתמש יותר בו.ובפעם השניה שהתקשרתי הפנו אותי לנסוע לעיר אחרת שם יבדקו לי את הקנקן.עליי לציין שאני לא מתכוון לנסוע על חשבוני ועל חשבון הזמן שלי ולבדוק את המוצר הבעייתי שקניתי לפי דעתי זו אחריות החברה לדאוג לזה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הקנקן+פילטרים/החלפת המוצר הפגום במוצר תקין פתרון נדרש :

בריתה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה