פרטי התלונה

תלונות פיליפס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
www.philips.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה LCD של החברה "מס אחד בשוק העולמי".
לאחר 5 חודשים כתוצאה מהתקנה שגויה על הקיר (קדיחה בכבל חשמל ) התקלקל ספק כח ונגרם לי נזק בקיר עקב גיצים (להבות). למזלי לא נגרם נזק לבני משפחתי (יש לציין שיש לי תינוק בן 4 חודשים שנמצא הרבה באזור המפגע). הטלויזיה נלקחה לתיקון ע"י השירות והוחזרה.
כעבור חודש הטלויזיה לפתע נכבת. פתחנו קריאת שירות ונאלצנו לחכות לטכנאי 3 ימים. נאמר לנו ע"י הטכנאי ששוב ספק כח התקלקל ויבואו לקחת לתיקון, אך לפתע באותו הערב הטלויזיה נדלקה - הפלא ופלא....
ביטלנו את השינוע באמירה שהטלויזיה בסדר.
ושוב כעבור שבועיים הטלויזיה כבתה לעוד יומיים (היו לי אורחים באותו יום!!!). הגיע אותו טכנאי ותיקן תוכנה לדברו.
כגרע הטלויזיה עובדת אך לא ייתכן שזוג צעיר שהשקיע את מירב כספו כדי להנות ממוצר איכותי נאלץ להתאכזב ממוצר פגום מריבוי תקלות חוזרות ונישנות בפרק זמן כ"כ קצר מיום קבלתו.
אנו הפקנו לקחים ומוצרי פילפס לא יכנסו לביתנו ובנוסף לא נמליץ עליהם לחברינו.
עוגמת נפש + סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פיליפס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה