סירוב המנהלת לטפל בבעיה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
www.philips.co.il |
כתובת: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני תושבת עפולה. בתאריך הנ"ל רכשתי מכונת גילוח של חברת פיליפס במשביר לצרכן בחיפה בסכום של 259 ש"ח. מיד לאחר שבני ניסה להתגלח בה, ראינו כי המכונה עובדת, אך אינה מגלחת כלל. חשבתי שאהיה בחיפה על מנת להיכנס למשביר, אך ראיתי כי לא יוצא לי לנסוע לשם ולא רציתי לנסוע לשם במיוחד עבור כך, מה עוד שנאמר לי במפורש כי כל סניף של משביר לצרכן מטפל בכל עניין. בתאריך 31.08.2011 פניתי לסניף המשביר בעפולה. הצגתי בפני המנהלת את הבעיה והיא סרבה לטפל בעניין ואמרה לי לנסוע לחדרה לחברת פיליפס. אמרתי לה כי רכשתי את המוצר במשביר לצרכן ויש עליו אחריות של שנה. היא טענה שלא קניתי את המוצר ממנה והיא לא רוצה לטפל בבעיה. האם עלי לחטט רגלי בכל הארץ בגלל המכונה, כשרכשתי אותה בסניף של המשביר לצרכן? ברצוני לציין, שלי זו הפעם השניה שמנהלת הסניף מסרבת לטפל במוצר שניקנה לא בסניף עפולה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי עבור המוצר הפגום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|