פרטי התלונה

תלונות מדיה דיירקט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות שגובל בניסיון רמיה לגבי מועדון לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 38 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מבקש לדווח על שרות שגובל בניסיון רמיה ע"י חברת מדיה דיירקט

בתאריך ה 18.4 רכשתי מוצר טלפונית בעקבות פרסום שצורף לעיתון קק"ל
נציגת השרות הציעה לי להצטרף למועדון הלקוחות שלכם תמורת 29 ש"ח לשנה.
בתאריך ה26.4 קיבלתי את המוצר כאשר בחשבונית המצורפת מוצג סכום גבוה בהרבה. והתברר לי שחוייבתי עבור המועדון לפי 29 ש"ח לחודש.

בתאריך ה6.5 שוחחתי עם האחראי (שהגיע אלי רק בניסיון השני) ונאמר לי בין השאר ששיחות אתכם מוקלטות והמוכרנית דיברה על תשלום חודשי של 29 ש"ח.
מיד ביקשתי לשמוע את ההקלטה ולמרות שחזרתי על הבקשה 7-8 פעמים האחראי השתדל לא לשמוע והציע לי לשלם רק את סכום ההזמנה הראשונית .(49 ש"ח ) כשהגעתי לביתי גיליתי שגם כאן נעשתה "טעות??" והסכום שאני אמור לשלם הוא כפול מסכום ההזמנה. 98 במקום 49 ש"ח .

למחרת ב 7.5 התקשרתי בבקשה לבטל את ההזמנה מעיקרה (עקב מה שנראה בעיני כניסיון רמיה כפול) ולמרות שמאז התקשרתי 8 פעמים עד עתה (חמישי 10.5 ) לא חזר אלי איש .
גם ביום ראשון ה13.5 וגם היום ה14.5 הובטח לי שמיידית יתקשר אלי אחראי ועדיין
אני ממתין לאחראי מיום שני הקודם כדי שאוכל לבטל את ההזמנה שלי.

נ.ב. משיחה עם אחד הנציגים הבנתי שצורת הצגת הדברים ללקחות היא באמצעות המשפט "29 ש"ח לשנה" שהלקוח אמור להבין שהמדובר בתשלום חודשי.
הנ"ל גם ציין שבאותו בוקר (רביעי 9.5) התקשרה אליו לקוחה עם בעיה זהה.

לטיפולכם אודה
משה שרון
עוגמת נפש / סוג הנזק :
ביטול העסקה מעיקרה ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

מדיה דיירקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה