פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוהל ביטול עיסקה לאחר קניית מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב18.12.07 רכשתי שני זוגות מכנסיים במבצע של "המוצר השני ב50 אחוז". ב19.12.07 לבשתי את אחד המכנסיים שרכשתי בפעם הראשונה. כשחזרתי הביתה ראיתי שכול התפר באיזור הישבן נפרם. ב20.12.07 הלכתי לחנות רמי לי, על מנת להחליף\לתקן את המכנס ולהחליף את המכנס השני שרכשתי שם למכנס מהדגם שנפרם (שני זוגות המכנסיים היו באותה העלות -219 ש"ח לזוג). העובדת בחנות, לאחר שביצעה את מבוקשי יצרה קשר עם מנהלת הסניף, מכיוון שלא הצליחה לבצע את הפעולה הדרושה במחשב. מנהלת הסניף לא אישרה את ההחלפה אלא בתנאי שאני משלמת מחיר מלא על מכנס שנקנה ב50% הנחה. לפי התקנון שהיה תלוי בחנות, הייתה לי את הזכות לבטל את העיסקה כיוון שרכשתי מוצר פגום, אך גם זאת לא אישרה מנהלת הסניף והפנתה אותי למנהל המרחב. תשובתו של מנהל המרחב הייתה שלילית גם כן, ועל מנת להסיר מעצמם את האחריות בדבר, הופנתי לשרות הלקוחות הטלפוני. כרגע אני אישה בהריון מתקדם, עם מכנס פרום ומכנס שני שאינו מכנס חורף על כן אינני יכולה ללכת איתו. פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לבטל את העיסקה ולקבל החזר כספי מכיוון שהתאכזבתי קשות מהשרות שאותו קיבלתי בחנות ואינני מעונינת לרכוש בעתיד פריטים בחנות זו. התשובה שקיבלתי הייתה שיחזרו אלי תוך 48 שעות. עדיין לא קיבלתי מענה לפנייתי.
לחץ דם גבוה סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה