פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת פריט ברמי לי לאחר שכבר ניתנה לי ההסכמה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחותי ואני נכנסו לחנות רמי לי בסניף חולון ורציתי לרכוש שני פריטים במבצע 1+1. מכנס מדגם "סופי" אשר רציתי אותו בשחור ובחום, למוכרת לא היה בכלל צבע נוסף ושאלה אם אני רוצה להזמין צבע נוסף, לא רציתי מכיוון שאני גרה בדרום ולא מגיעה לעיתים תכופות לקניון חולון אז רכשתי מכנס נוסף מכיוון שזה מבצע 1+1, לקחתי מכנס פשתן שהיה זול יותר מהדגם הראשון. כעבור חצי שעה התחרטתי והתקשרתי למוכרת בחנות ושאלתי אם אפשר להחזיר לה את המכנס פשתן ולהזמין את המכנס שרציתי בצבע החום, היא אמרה שאין בעיה בכלל וכששאלתי אם אני צריכה לחזור לקניון להחזיר את המכנס פשתן היא אמרה לי להשאיר אותו אצלי וכשיגיע הדגם לחנות שאני אחזיר את הפריט. שאין עם זה בעיה. ביקשתי מאחותי לבצע בשבילי את ההחלפה מכיוון שהיא גרה בחולון ואני במושב בדרום. המוכרת כעבור שבוע התקשרה לאחותי לומר לה שהמכנס הגיע. כאשר אחותי הגיעה וביקשה לבצע את ההחלפה הקופה לא נתנה לבצע את ההחלפה וכשהמוכרת התקשרה למנהל האיזור הוא אמר שהוא לא מסכים. כאשר אחותי רצתה לשוחח איתו ולהבהיר לו מה קרה ושרצינו להחליף את המכנס כבר חצי שעה אחרי שקנינו אותו הוא לא היה מוכן לדבר עם אחותי והשאיר אותה תלויה באוויר. כתבתי אימייל להנהלת רמי לי על יחסו של המנהל ועל כך שאני מעוניינת בפריט שהובטח לי וסיפרתי את המקרה, את המייל שלחתי ב4.8. לאחר מכן גם פקססתי להם פקסים והתקשרתי לשירות לקוחות שאמרו לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות. כמובן שלא חזרו והרגשתי ממש חסרת אונים ועלבון. התקשרתי שוב ב11.8 לשירות הלקוחות וביקשתי שיבהירו להם שאני עדיין מחכה ושיחזרו אלי במהירות. כעבור כמה שעות אכן חזרו אלי, הבחורה העונה לשם יעל אמרה לי שהיא קראה את המייל שלי, נתנה לי להבין שאני אכן אקבל את הדגם ושהיא תתקשר לחנות לבדוק אם הדגם עדיין שם. למחרת מתקשרת אלי המוכרת ואומרת לי שהמנהל ביקש ממנה להוציא את המכנס למכירה ושלא אושר לי קבלת הפריט. יעל התקשרה אלי שוב ואמרה שהיא לא הבטיחה לי שאני אקבל את המכנס ושעכשיו שהיא יודעת שהמכנס שאני מעוניינת להחליף זול יותר מהמכנס שאני רוצה לקבל זה לא אפשרי ואני אצטרך לשלם את ההפרש. ניסיתי להבהיר לה שזה לא נשמע הגיוני. הרי קניתי את זה במבצע 1+1 ואם היה באותו היום את המכנס, אז גם ככה הייתי לוקחת שניים מאותו הזוג, אז עכשיו שאני רוצה להחליף הם מבקשים ממני הפרש?! איך זה הגיוני?! והרי ביקשתי להחזיר את המכנס חצי שעה אחרי שקניתי אותו. המוכרת אמרה לי שזה בסדר ושאני לא צריכה להגיע שוב לחנות להחזיר את המכנס אלא שנבצע את ההחלפה כשיגיע הדגם שאני רוצה. אז עכשיו בגלל כל הזמן שעבר אני צריכה לשלם את ההפרש?!?! למה זו אשמתי?! ואם הייתי חוזרת לחנות באותו רגע שהוא נקנה? אז זה היה בסדר? המוכרת אמרה לי לא לחזור!
אז למה לבקש ממני הפרש כספי על משהו שגם ככה יכולתי לקבל במבצע של 1+1?
אף פעם לא קרה שקונים פריט, מגיעים הביתה ומתחרטים? התקשרתי תוך חצי שעה לחנות. לא חיכיתי חודש!
ויותר מהכל, העניין הוא היחס.המוכרת הסכימה להחלפה, חיכיתי שבוע שהמכנס יגיע, אחותי הלכה לחנות והמנהל לא הסכים לתת לה את המכנס. שלחתי מכתב וחיכיתי שיתייחסו לפנייה שלי שבוע וזה גם רק אחרי שנידנדתי להם.
אם המכנס במבצע 1+1, מה זה חשוב ההפרש הכספי? הרי כל המכנסיים במבצע!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מעוניינת לקבל את הפריט שהובטח לי. פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה