פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות הבגדים וחוסר שירות הולם ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום קניתי 2 זוגות מכנסי הריון בסכום של 315 ש"ח ברשת רמי לי באשדוד.לאחר שלבשתי אותם 3 פעמים הם התרחבו עוד לפני שכיבסתי אותם ב- 4 מידות, בעקבות זאת למכנסיים אין צורה על הגוף ובכלל.
פניתי לחנות עצמה לאחר שהמוכרת ראתה את המכנסים עלי והסכימה איתי שהם התרחבו יתר על המידה היא העבירה את המכנסים למנהל החנות והחזירו לי תשובה לאחר יותר משבוע שאינם מעוניינים לטפל בזה ואין מה לעשות מאחר ולבשתי אותם. פניתי לשירות לקוחות אך הם חזרו אלי לאחר שבוע למרות שהדגישו שיחזרו אלי תוך 48 שעות, בשירות לקוחות הציעו לי שיתקנו את המכנסיים לפי המידות שלי על חשבונם אך סירבתי.
כמו כן לא ציפיתי לשירות ו/או איכות בגדים מחנות מותג מובילה בארץ שמתיימרת להיות איכותית ואופנתית.
אם הייתי קונה את המכנסים בשוק לא הייתה לי בעיה , אני מבינה שבשוק זו האיכות אבל ברמי-לי, המותג המוביל במדינה שמיצג איכות ואופנה לנשים בהריון....מצטערת לא ציפיתי. אני מאוד מאוכזבת מהקניה ומרשת רמי-לי. אני את המכנסים,לצערי, לא לובשת יותר.
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
להחזיר מייד את הכסף עבור הקנייה ועבור כרטיס חברות המועדון ובנוסף לפצות על העלבון ועל הזמן שבזבזתי. פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה