פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סימון מחירים, הטעייה במחירים, קללות לקליינט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול - ירושלים כתובת:
גבעת שאול - ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום חמישי י"ז תשרי 16/10/08 בערך בשעה 20:30 הלכתי לעשות קניות ברמי לוי בסניף בגבעת שאול בירושלים. באתי לקנות עופות לחג וקניתי אף מוצרים נוספים.
כשהסתכלתי בחשבונית ראיתי שהכיכר לחם שיפון עלה יותר מהכתוב במדף הלחם, ערערתי על כך לפקידה והיא העבירה אותי לשרות לקוחות, שם נאמר לי שלא הסתכלתי על הקוד הנכון, והציעו לי להחזיר ולקבל זיכוי, ועשיתי כך.
תוך כדי כך הסתכלתי על העופות ושם ראיתי שחייבו אותי 18.90 ₪ במקום 15.90 ₪ כפי שכתוב על הפריז'ר של העוף.
שלחו אותי עם קופאית, והיא אמרה שאני צודק, אך הקופאית הראשית – אמרה לי שהקוד של העוף לא נמצא במדף, אך זה המחיר...
ואח"כ הלכתי עם אחד שקוראים לו אבי, שהוא אמר שלא יתכן שאין שם את הקוד הנכון, וגם הוא נכח לראות שיש שם שני קודים למחיר עוף מספר 3 ושניהם לא זהים עם מה שחויבתי, ועם מה שכתוב על העוף עצמו.
לא רציתי להחזיר את העופות כי כבר היה מאוחר וכבר התעכבתי שם יותר מדי זמן, ואז הביאו את המנהל – מאיר.
הראיתי לו את הקוד – והוא הכריח אותי לתת לו את החתיכת נייר והאשים אותי שגנבתי את הניר והוא לא נותן לי לצאת מהחנות אם לא אתן לו את הנייר עם הקוד של 15.90 ש"ח.
טענתי שהם מתנהגים כרמאים, כותבים מחיר אחד ומחייבים מחיר אחר. ואז הוא צעק עלי "קראת לי רמאי?" עניתי לו שלא, אלא אמרתי שהוא מתנהג ברמאות.
לאחר מיכן הוא בא אלי לרכב, ודיבר בצורה מאוד לא יפה, לאחר שאמרתי לו שאני הולך להתלונן עליו. כמו כן הוא השתמש בביטוים שאינם מתאימים לאדם שעובד עם צבור "אתה 0", "אתה בן זונה" לא נעים לי לכתוב מילים אלו ומעולם לא השתמשתי במילים אלו, אך הם נאמרו ליד בני שהיה עימי, ואין זה ראוי לכל אדם לומר מילים אלו.

אם נסכם:
א. נראה לי שהחוק מחייב את רישום המחיר על המוצר – דבר שלא נעשה. [גם לא בהרבה מוצרים אחרים]
ב. רשמו מחיר נמוך וחייבו אותי במחיר הגבוה.
ג. מנהל הסניף דיבר בצורה לא מכובדת לאדם ובטח שלא לאדם במשרת מנהל.


בברכה,
דניאל ברק ווינט

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
לילך - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום,
הפנייה לא מופנת לרשת רמי- לי אופנה לבגדי הריון ותינוקות.
אלא למקום אחר.
אנא הפנו את המכתב למקום המתאים.
המשך יום מקסים
לילך
תגובה:
שלחתם מכתב תלונה למקום הלא מתאים, יש להעביר את התלונה למקומה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה