פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להחליף מוצר במקביל יחס גרוע משפיל ולא מקצועי מצד המוכרת נושא התלונה:
בכר מרי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.01.2009 ביקרתי בחנות של רמי בבילו סנטר כשברצוני היה להחליף מוצר שלא התאים לי .בידי היו 3 פריטים אמנם אחד מהם היה עודפים ו 2 נוספים מקניה רגילה . המוכרת בשם רחלי "התנפלה" עלינו (הייתי עם בת משפחה) והתנהגה בחוסר רגישות ובצעקות שזו חנות עודפים ואין היא מעוננינת להחליף את המוצרים. למרות שהבהרנו לה ש 2 פריטים לא עודפים. ואפילו היו זוג נחמד לפנינו שהציעו להשתמש בזיכוי שלנו תמורת החלפת הפריטים ואז רחלי צעקה בטוענה שלא ננהל לה את החנות וגירשה אותנו בבושת פנים עם המלצה חמה להתלונן עליה בשרות הלקוחות. ואף מסרה לנו מס' טל' של איזו חברה שמקבלת הודעות אבל משום מה לא חוזרת ללקוח.לדעתי גם אם יש צדק בדבריה לא שכך המקרה מתפלא אני איך נותנים לגב' גסת רוח לנהל חנות שעובדת בעיקר עם נשים בהריון או אימהות צעירות שהם בדרך כלל במצב רגיש ביותר והפגיעה הקשה ביותר היא העלבה.
לפיכך אבקש מיכם בדחיפות לטפל בתלונתי מאחר ובעוד כ3-4 ימים יסתיים גם תוקף החלפת המוצרים.
בתודה מראש. שלי
עלבון,ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

מתנצלת מראש על העיכוב במסירת התשובה אך העיכוב נגרם עכב בדיקה מעמיקה בנושא זה.
תגובה:
הלקוחה רכשה ב 27.12.08 פריטים בחנות בבילו סנטר , פריטי מבצע ופריטי סוף עונה.

מול הקופה לעיני הלקוחות תלוי שלט נוהל החזרת מוצרים, על גבי החשבונית מצוין במפורשות כי אין החלפת/ החזרת מוצרים בסוף עונה/ מבצעים.

הלקוחה פנתה לאחר כשבוע וחצי לסניף בילו בבקשה לקבל זיכוי עבור מוצרים אלה הלקוחה מסרה כי אינה מעוניינת בפריטים אלו וכי בזיכוי היא תרכוש בעתיד פריטים לבייבי.



גם הסניף וגם אני מסרנו ללקוחה כי הננו מתנצלים אך אין החלפות והחזרות לפריטים אלו וכי באישור חריג מאוד אנו מאשרים לה החלפה לפריט אחד שמלת מרינה, הלקוחה לא הסתפקה בתשובה זו ולאחר מספר ימים נגשה הלקוחה לסניף בראשון לציון – הזהב ומסרה בפעם נוספת פרטים שגויים על הקנייה שלה ולצערי בלי בדיקה של הסניף אישרו לה להחליף את הפריטים.

בדרך של הלקוחה כפי שהלקוחה רצתה לפעול היא הצליחה להחליף את הפריטים בסניף אחר.



בשני הסניפים נתנו ללקוחה את השירות הטוב ביותר מכיוון שאנו ברשת רמי- לי מאמינים בשירות הוגן ומקצועי ללקוחה עוד טרם המכירה, השירות שניתן ללקוחה הן בסניף והן בשירות לקוחות היה מהיר ומידי.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה