פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקיץ 2008 קניתי בסניף רמי לי קניון איילון חצאית פרחונית בצבעי שחור לבן במחיר של 149 ש"ח. לאחר שלבשתי את החצאית פעם אחת, כיבסתי אותה בטמפ' של כ-30 מעלות. כל הצבע השחור של החצאית ירד והפרחים הלבנים נצבעו בצבע השחור והפכו להיות אפורים. כמו כן, כמות הצבע שירדה מהחצאית במהלך הכביסה הידנית היתה נראית לי מוגזמת. מייד לאחר הכביסה הלכתי עם החצאית והקבלה המעידה על הקניה לסניף רמי לי הקרוב לביתי - סניף בת ים. הסברתי למוכרת את הבעיה והיא אמרה שאין מה לעשות. לאחר שיחה של כ-10 דקות והתעקשות מצדי הסכימה המוכרת לשלח את החצאית למעבדה. לאחר כשבועיים חזרה אלי המוכרת עם תשובה ש"אין מה לעשות". כששאלתי אותה על מה התבססה הבדיקת מעבדה ואיך הגיעו למסקנה ש"אין מה לעשות" הומכרת ענתה לי בצורה מאוד אגרסיבית "את מוזמנת לפנות לשרות לקוחות" וניתקה את השיחה בטענה כי "יש לי לקוחות בחנות". כיוון שבנתיים ילדתי לא הספקתי לפנות לשרות הלקוחות. החצאית עדיין נמצאת בחנות. קניתי את כל הבגדים במהלך ההריון ברשת רמי לי והשארתי בחנויות הרשמת אלפי שקלים. הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה ומשווקת את סחורותה כאיכותית (וגם יקרה מאוד) לתת שרות מקצועי ולזכות את הלקוחות במידה של נזק או איכות לא ראויה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי מלא פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה