פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי נושא התלונה:
סטריז'בסקי אלכס שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.04.2011 (יום שבת) רכשתי שמלת ערב בסניף בילו.
בתאריך 03.05.2011 ביקשתי להחזיר את המוצר בסניף הקרוב למקום מגוריי –
ראשל"צ (רוטשילד 31) ולקבל החזר כספי,
נעניתי בשלילה בטענה כי המוצר נרכש בסניף בילו וסניף ראשל"צ הינו זכיין בלבד של הרשת ועליי לפנות לסניף שממנו נקנה המוצר.
באותו היום נסעתי לסניף בילו וגם כאן נעניתי בשלילה , מנהלת סניף בילו בשם אורטל לא הייתה מוכנה להחזיר לי את הכסף בטענה שעברו כבר שלושה ימים.
לאחר שנתקלתי בחוסר הבנה מוחלטת מצד מנהלת החנות, החזרתי לה את המוצר ולקחתי זיכוי.
חשוב לציין כי תווית המחיר על המוצר לא הוסרה והמוצר כלל לא היה בשימוש.
כאשר פניתי באמצעות הפקס לשרות לקוחות של החברה, חזרה אלי נציגת שרות וגם ממנה קיבלתי תשובה שלילית וחוסר הבנה מוחלט.

על פי תקנות ביטול עסקה:

• ביגוד והנעלה. זכות הביטול תקפה בתנאי שתווית המחיר על המוצר לא הוסרה.
• פרק זמן לביטול – עד תום יומיים מיום הרכישה שאינם ימי מנוחה.
• ימי מנוחה הם – קרי, ימי חג ושבתות מערב החג/שבת ועד צאת החג/שבת.


אני דורש לזכות את כרטיס האשראי שלי במלוא הסכום ששולם (204 ₪ ו-90 אגורות) !

מספר חשבונית: 113535
מספר הודעת זיכוי: 800625







עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי - זיכוי כרטיס אשראי פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל- מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
על פי תקנות ביטול עסקה- ניתן להחזיר פריטים תוך 2 ימי עסקים.
השמלה נרכשה בתאריך 30/04 (מוצ"ש) והוחזרה ביום שלישי 03/05 (3 ימים לאחר הקניה). ימי ראשון ושני היו ימי עסקים רגילים (לא חג ולא ערב חג) ולכן לא עומד בקריטריונים של ביטול עסקה.
תגובה:
לא מאושר החזר כספי.
ניתן לקבל זיכוי ולהשתמש בו ללא הגבלת זמן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה