|
|
|
|
|
|
זלזול מצד ההנהלה בטיפול בבעיה ואי הסכמה להחלפת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חולצה שקניתי לפני שבועיים נקראה בקו התפר. המוכרת בחנות בחולון לא הסכימה להלחליף .
כאשר פניתי להנהלת החנות שיושבת בהרצליה, קיבלתי תשובה שיחזרו אלי ומאז עבר שבוע , כאשר כל פעם שאני מתקשרת אומרים לי שהנציגה שמטפלת לא נמצאת, ושאני אנסה מאוחר יותר......
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
מבקשת טיפול בבעיה: החלפת החולצה ונציגה שתחזור אליי כפי שהבטיחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רמי לי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|