פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת החזר כספי על פריט פגום- החזרה יומיים אחרי הקנייה נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת בילו כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05-11-2011 נקנה מכנס במחיר 214.9 ש"ח. מספר קבלה 115718.
בתאריך 07-11-2011 באתי לחנות אחרי שלבשתי את המכנס רק פעם אחד. הבד היה מאד לא איכותי ואחרי כמה שעות של לבוש הבד היה מלא ב"כדורי בד". הדבר נראה מוזר למוצר שמוכרים במחיר שכזה. המוכרת בחנות הסבירה שהיא לא יכולה לתת לי זיכוי לפני ששולחים את המכנס למעבדה ואני אקבל תשובה רק אחרי 10 ימים. הסכמתי, המכנס נשלח למעבדה והסבירו לי שבאמת הבד היה לא טוב והמוצר פגום. רק מה- סירבו לתת לי זיכוי כספי!! מדובר על מוצר שהוחזר לחנות יומיים אחרי שנקנה ועוד "המעבדה" שחקרה את העניין לעומד קבע שמדובר על פגם! המוכרת דיברה עם מנהל האזור ( ככה לפחות הבחור הציג את עצמו) בשם אורן שסירב להחזיר לי את כספיי. למרות שבחנות נמצאת תקנה לחוק הגנת הצרכן, ההנהלה מפהרה את החוק! אני לא מעוניין לרכוש מוצרים באיכות ירודה ולכן אני רוצה לקבל זיכוי כספי ולא החלפה!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה