פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין התייחסות ללקוחות של חברת רמי לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,אני כבר במשך חודש וחצי מנסה להשיג את השירות לקוחות של רמי לי וזה לא ייאומן עד כמה זה בלתי אפשרי. כשמתקשרים לשירות לקוחות עונה חברת מוקד הודעות השארתי כבר 10הודעות אבל אף אחד לא חוזר!! בשיטוט באתר של החברה ראיתי כתובת מייל כתבתי את תלונתי במייל ושלחתי וכעבור רגע קיבלתי הודעה חזרה שהתיבת מייל שלהם מלאה ולכן לא ניתן לשלוח מיילים :( כמה מייאש... ניסיתי כל כמה ימים לשלוח שוב מייל בתקווה שלמישהו בחברה הזו יהיה אכפת מהלקוחות שלו וישים לב שלא ניתן לקבל מיילים מלקוחות אך שוב ושוב קיבלתי הודעה שהתיבה מלאה ולא ניתן לשלוח.
טילפנתי שוב למוקד הודעות שאלתי אם במקרה יש להם כתובת מייל של החברה ענו לי שכן ונתנו לי את אותה הכתובת שאלייה ניסיתי לשלוח[email protected] אמרתי להם שיעדכנו שיש בעיה עם הכתובת מייל הזו ושיחזרו אליי. אבל כנראה שלא חשוב לחברה הזו שיהיה דרך ללקוחות ליצור עימם קשר.
עד לרגע זה אף אחד בחברה הזו לא התייחס לכל ההודעות שהשארתי. זה מאוד מאוד מתסכל ונותן תחושה שהם יודעים רק למכור אבל בכל הנוגע לשירות היחס הוא גרוע מאוד!
התלונה שלגביה פניתי לשירות לקוחות: אני חברת מועדון אצלהם ואני ואחותי לקוחות קבועות ברשת , חוץ מהמכנס הריון האחרון שנרכש בסניף בקניון גבעתיים במחיר של 199 ש"ח.
המכנס נקנה בצבע שחור והתברר שזה היה טעות לקנות אותו כי בד המכנס תופס סיבים בצורה חמורה וממש לא אסטתי ויפה לעין, חשבתי שלאחר כביסה ראשונה הנושא יסתדר אבל זה לא קרה.. לא לבשתי אותו בכלל אני רוצה להחליף אותו לצבע לבן כדי שאוכל להנות מהמכנס עד סוף ההריון ואמשיך להיות לקוחה שלכם.
בזבוז זמן ותסכול סוג הנזק :
להחליף את המכנס לצבע לבן פתרון נדרש :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה