פרטי התלונה

תלונות רמי לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רמי לישעות פתיחה רמי לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רבי עקיבא 31 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות רמי לי סניף בני ברק ב28/3/12 (רביעי)לרכוש בגדים להריון.מצאתי חצאית גינס שילמתי,ולפני שיצאתי מהחנות גיליתי דפקט בחצאית.אמרתי למוכרת שיש דפקט ובדיוק מנהל הסניף היה שם אז הוא אמר לי:"אין בעיה חכי כמה רגעים אני יזמין לך"חיכיתי ואז הובטח לי שעד ה1/4/12(ראשון) החצאית תגיע לסניף בבני ברק יום ראשון בצהרים התקשרתי לחנות והמוכרת בכלל לא ידעה על מה מדובר.היא ביררה לי ואמרה לי שהיה עיכוב והחצאית תגיע רק ביום שלישי 3/4/12 עד השעה 3!הגיע יום שלישי.התקשרתי לחנות מוכרת ענתה לי ואמרה לי שהיא לא קשורה לסניף הזה.והיא רק מחליפה מישהי ואין לה איך לעזור לי אמרתי לה "בבקשה תעזרי לי זה דחוף...אני צריכה לדעת מתי לבוא לעיר מהעבודה כי יש לי ללכת לתופרת לתקן אותה..."היא אמרה לי אין לי איך לעזור לך אני לא יודעת על מה מדובר.אמרתי לה בבקשה תבררי לי והיא ניתקה לי בפרצוף!!!!!!!!!התקשרתי בצהרים לסניף בסנטר 1 בירושלים שיעזרו לי הם התקשרו לסניף בבני ברק ואז הם אמרו לי שאני ילך בצהרים ושזה יגיע עד אז....הלכתי לקחת את החצאית וחשוב לציין שעד לאותו רגע לא קיבלתי טלפון מסניף בני ברק!ועוד פרט חשוב:במשך השבוע שנכנסתי כל יום היתה מישהי אחרת ממלאת מקום.ולא היה שירות.או שהם דיברו בטלפון.או שקיפלו סחורה.עד שאני לא ניגשתי וביקשתי פריט מסוים הם לא התיחסו אלי...וגם כשביקשתי חלק ענו לי :גברת.אנחנו לא קשורות לסניף בני ברק אנחנו מנהלות סניף במקום אחר קראו לנו רק כדי למלא מקום.מה זה מענין אותי הסיפורים שלהם???הרגשתי כאילו שאני עובדת אצלם ולא הם אצלי!הם נתנו הרגשה שבאתי לשוק.היום חזרה אלי מישהי מהשירות לקוחות וענתה לי בצורה הבאה:אם אין לך שמות ספציפיים של מוכרות אין לי איך לעזור מעבר לזה שניתן נזיפה לכולם!אני שואלת שאלה פשוטה:אני צריכה לזכור שמות של 5 מוכרות???אני אשמה שאין מוכרות קבועות בצורה מסודרת?ושאין תיאום בין אחת לשניה?שורה תחתונה אני יותר לא יכנס לחנות הזאת.ואני ישתדל למנוע מנשים שאני מכירה להכנס לאותה חנות.ויצאתי הכי מאוכזבת שיכולה להיות עם דמעות בעינים.ללא שירות.ללא פיתרון ועם הרגשה שכאילו "רמי לי" זו רשת ללא מענה אנושי.כי כשהייתי צריכה לדבר עם מישהו הם לא היו שם בשבילי...חבל לי שככה הסתימה קניה שיכלה להסתיים עם חיוך על הפנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רמי לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה