פרטי התלונה

תלונות הכי ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בביטוח דירה - חוסר הסכמה להפסקת ביטוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התגוררתי עד שנת 2001 בבאר שבע וביצעתי את ביטוח הדירה דרך חברת הכי ישיר .
בשנת 2001 עברתי להתגורר במיתר והודעתי לחברה כי אני רוצה לבצע ביטוח דירה לצרכי המשכנתא לביתי החדש ואכן ביצעתי את הביטוח , הסוכן אשר בא אלי הביתה שיכנע אותי כי השירות שאקבל הינו הטוב ביותר והוא יטפל בכל הניירת מסביב.
בשנת 2004 ביצעתי בדיקת חיובים ולתדהמתי הסתבר לי כי חברת הביטוח המשיכה לחייבי גם עבור ביתי בבאר שבע וגם עבור ביתי במיתר -עלות נוספת של אלפי שקלים .
הודעתי לחברה כי תפסיק את החיוב לאלתר ותחזיר את חיוב היתר, החברה לא הסכימה להפסיק את החיוב, לאחר שהעברתי מכתב מפורט הכולל איום בתביעה בבית משפט, הסכימה החברה להפסיק את החיוב לדירתי בבאר שבע וללא הסכמה להחזר כספים .
הודעתי לחברה כי איני מוכן לעבוד עם חברה שכזו ואני מעונין להפסיק את הביטוח לדירתי במיתר ושתפסיק את החיוב עבור הביטוח, החברה לא הסכימה .
ניסיתי במשך יותר משנה וחצי (מאז ינואר 2005 ) להפסיק את החיוב לביתי במיתר, למרות שהודעתי בכתב לחברת הביטוח כי אני מבוטח בחברה אחרת, לא הסכימה החברה להפסיק את החיוב.
בסופו של דבר, ללא ברירה, ניגשתי לפני כשבוע לבנק וחתמתי על הוראה להפסקת הוראת קבע , זהו צעד חריג, אלא שאני מרגיש שהחברה " ישבה לי על החשבון ומצצה את כל אשר יכלה " .
אני מבקש את עזרתכם בקבלת ההחזרים עבור ביתי בבאר שבע ( יותר מ 3 שנים סכום של יותר מ 200 ש"ח לחודש ) ועבור ביתי במיתר (19 חודשים בסכום של יותר מ 250 ש"ח לחודש ), סכום זה , כולל ריבית והצמדה ועוגמת נפש עובר את ה 12,000 ש"ח .
אנא עזרתכם או המלצתכם.

בברכה
ריקרדו גריצ'נר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מחברת הביטוח ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

הכי ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה