פרטי התלונה

תלונות הכי ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכן חמקן - שלא עומד במילתו. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פנינו באמצעות אתר האינטרנט לחברתכם על מנת לקבל הצעת מחיר, לביטוח דירה.
חזרה אלינו נציגה ואמרה שהיא קיבלה את האימייל וכי היא תשלח אלינו נציג מכירות
לא רצינו נציג ואמרנו לה תשלחי לנו הצעת מחיר ואנחנו נחזור אלייך אם המחיר יהיה
לשביעות רצוננו המלאה, הנציגה התעקשה שחייב להגיע אלינו נציג,בלית ברירה
הסכמנו והגיע אלינו נציג בשם עדיאל אילוז אשר ישב אצלנו בבית הציע והסביר,
הסכמנו לתנאים ואמרנו לו שיגיע אלינו שוב פעם על מנת לחתום על כל הניירת ואכן כך סוכם. הוע הגיע שוב והחתים את בעלי על טופס ושמופיע בטופס זה בפרוש
שנשלם ביטוח נכס 54 ש"ח לחודש. עדיאל הגיע אלינו שוב בפעם השלישית לדירה
פתח את הדלת בלי לדפוק, לא הערנו לו על כך כיוון שהיינו בהלם מעזות המצח
והחוצפה של הבחור. אך לא זוהי תלונתנו, כאשר עדיאל הוציא את הפוליסה וביקש שנחתום עליה ראינו לפתע שכתוב בסכום לתשלום 57 ש"ח לחודש , בעלי העיר את
תשומת ליבו של עדיאל ואמר שזהו לא הסכום שסוכם, וכי אנחנו חתמנו על סכום
של 54 ש"ח וכי פה השקלים הבודדים לא רלוונטיים כשם שאמינות הבחור
והחבר כולה עומדים על הפרק וכן שמדובר בהפרת חוזה!!!
עדיאל אמר O.K אתם צודקים אני אחזיר את הטפסים חזרה לחברה ואהיה
עימכם בקשר תוך 24 שעות, חיכינו וחיכינו שבוע ימים ועדיאל לא חזר אלינו,
התקשרנו לעדיאל והוא לא ענה , אז שנייה אח"כ התקשרנו שוב אך הפעם
התקשרנו ממספר חסום וראו זה פלא עדיאל ענה לנו (קודם הוא ראה את המספר
ולא רצה לענות כיוון שהוא יידע שהוא לא בסדר ושהוא הבטיח לנו תשובה תוך 24
שעות ולא חזר גם אחרי שבוע) אמרנו לו מה קורה הבטחתה תשובה לאן נעלמתה?
אז הוא אמר כן אני מצטער זה לא תלוי בי זה תלוי בחברה, הם עדיין לא טיפלו
(טוב שיש את מי להאשים), אז אמרנו לו אין בעיה, אבל תרים לפחות טלפון
תגיד אני מצטער יש עיכוב מסויים הבטחתי לחזור אליכם תוך 24 שעות עם
פוליסה מתוקנת אך העניין מתעכב, אני מטפל ואחזור אליכם ברגע שתהה לי תשובה
אך עדיאל לא עשה זאת, ובחר להתחמק ולא לענות לשיחות מזוהות מצידנו
דבר מבייש ומחפיר ביותר. זה מראה כמה "אמין" הסוכן הנ"ל - אשר הראה בהתייחסותו כי אסור להאמין באדם הזה כלל. לאחר שהטחנו זאת בפני עדיאל הוא עשה טובה והתקשר לבעלי ואמר שהוא מטפל (עדיאל טוב מאוד בדיבורים ובהבטחות,
חבל שהוא לא כך במעשים) וכמובן שוב האדון לא טיפל ולא טרח לחזור אלינו,
לכן יצרנו קשר עם מוקד השרות שלכם, וחזר אלינו נציג שלשם שינוי כן פתר
את בעיה והיה די אדיב. ביקשנו ממנו את התייחסותו של עדיאל לכל הנושא,
להתחמקויות שלו , ולשקרים שלו והנציג אמר שעדיאל לא כפוף אליו וכי הוא ינסה
ליצור עימו קשר אך הוא לא בטוח שהוא ישיג אותו.???? חמרו מאוד שאתם לא יכולים
לאתר סוכנים אותם אתם שולחים כנציגים שלכם לבתים של אזרחים.
לא רק שסיפרנו לנציג כי מספר כרטיס האשראי שלנו נמצא אצל אדם לא ישר כמו
עדיאל וכי אנו חוששים כי הוא ישתמש בכרטיס כיוון שאדם זה לא אמין בכלל
אלא חמקן ושקרן. ביקשנו ממנו לבקש מעדיאל להביא לנו הצהרה בכתב כי הוא
לא יעשה כל שימוש בכרטיס אלא רק לצרכי הפוליסה אז אמר הנציג שאין לנו מה
לחשוש ואכן כך יהיה , וכן אנחנו שכרנו עו"ד על מנת לתבוע את החברה
בגין הפרת חוזה שחתמונו על החוזה 54 ש"ח ובפועל הגשתם בקשה על סך 57
ש"ח דבר שנוגד לחלוטין את ההסכם , גם פה אמר הנציג שאין צורך בתביעות
וכי הוא טיפל בנושא.
קיבלנו שרות גרוע, מביש, שרות מחפיר וגרוע ביותר מצד הניג הנ"ל.
אנו דורשים את התנצלותו האישית של עדיאל - והסבר על כל ההתחמקויות
והשקרים שלו - באים לא נקבל את התייחסותו האיישת כולל התנצלות, תבטלו
באופן מיידי את ההסכם ביננו ואנו נבחר חברת ביטוח אחרת, אשר תקבל אותנו
בזרועות פתוחות.אם עדיאל קיבל אחוזים בגין החוזה עימנו לא מגיע לו
שום דבר כיוון שאנחנו ביקשנו לבטל עימו את החוזה ומי שהשאיר אותנו בחברה
הוא הנציג שחזר אל בעלי - לכן מי שבעצם ביצע את העיסק זה הוא ולא עדיאל!!
אנו מצפים לתגובתו האישית שלא עדיאל, ולא צרו עימנו קשר לביטול מיידי של
פוליסה זו - בקשה זו תקפה לכל עניין שבמידה ולא תבטלו את הפוליסה , נוכל
לתבוע אתכם כיוון שאנחנו רשאים לבטל את הפוליסה בכל מועד שנבחר, לכן
אנו מצפים להתייחסות רצינית.

עוגמת נפש סוג הנזק :
התיייסחות הנציג להתחמקויות שלו - והתנצלות!!!! פתרון נדרש :

הכי ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות הכי שם ותפקיד:

עפ"י השתלשלות הארועים אצלינו במערכת הלקוחה פנתה אל השירות והנושא טופל.
אשמח לעזור במידה והלקוחה תפנה שוב בהמשך תלונה.
יום נעים,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה