פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לתור מוזמן מראש בשעה 19:55 הגעתי 5 דקות לפני הזמן
המזכירה הייתה נחמדה ומסרה שהמטפלת שתתטפל בי קוראים לה נדיה
נדיה יצאה לאולם בשעה 20:05 ואמרה שהיא לא יכולה לטפל ושצריך להעביר את הטיפול בי לאנגלה,
אנגלה יצאה בשעה 20:10 ושאלה איזה טיפול אני צריך ואמרתי לה טיפול פנים, יצאה לסיגריה וחזרה אחרי כ-5 דקות, כששאלתי אותה מתי אני נכנס אליה אמרה שאין לי תור ואני צריך לחכות, אמרתי לה שאני מוזמן לשעה 19:55 ואני כבר מחכה 30 דקות וזה לא בעיה שלי אם אתם מחליטים להעביר אותי ממטפל אחד לשני. אנגלה העדיפה לקחת מטופל אחר שמוזמן לשעה 20:10 ושהטיפול שלו אורך 45 דקות כאשר אני מוזמן לשעה מוקדמת יותר והטיפול שלי אורך 15 דקות לכל היותר.
המתנתי בסבלנות והמזכירה שםיכולה להעיד איך הייתי סבלני, עד השעה 21:00 לא הסתיים הטיפול של המטופל שנכנס לפניי, נמאסתי ויצאתי מהסניף.
מאוד כועס אני על מה שנגרם לי ע"י הצוות, מבחינתי חיכיתי 70 דקות ולא קיבלתי את הטיפול שחיכיתי לו חודשיים ושהוזמנתי מראש לשעה מסוימת והמטפלת בסופו של דבר טוענת שאין לי תור ואני לא ברשימה שלה ומעדיפה לקבל מטופל אחר שמוזמן לשעה יותר מאוחרת משלי.
עלבון סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה