פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים התחלתי בטיפולי לייזר בחברת נאוטרפיל בשני איזורים בגוף. לפני הטיפולים הודעתי שיש לי רגישות מסויימת באחד האיזורים ומנהלת הסניף דאז אמרה שאין קשר ושניתן לטפל. שלמתי חצי מהסכום כדי לראות איך זה יתקדם. הטיפול הראשון באיזור הרגיש בוצע ע"י רופאה עדינה ועבר בשלום. בטיפול השני הועברתי למישהי אחרת וכתוצאה מהגילוח דיממתי רבות ואף נוצר לי אבססט והייתי במיון. במשך כמה חודשים הפסקתי את הטיפולים ואז פניתי לסניף ובקשתי שלא תטפל בי עוד. פניתי לנאוטרפיל ומנהלת הסניף הבטיחה לי שזה לא יקרה וגם שכנעה אותי לחזור. (הרי זו מטרתי לסיים את הטיפולים). בפעם הרביעית באותו איזור נתקלתי שוב באותה מטפלת שאף עדכנה אותי שרשום בכרטיס שאני לא רוצה אותה ושאלה מה הבעיה. כיוון שהגעתי עד שם והייתי כבר מוכנה התביישתי ועשיתי את הטיפול. במשך שבועיים התפתלתי מכאבים והיתה לי דלקת(הטיפול היה לפני שנה). מאז אני מתקשרת ומגיעה לסניף כדי לסיים את התקשורת עם הסניף וגם לקבל אישור שהטיפולים הופסקו כדי לקבל ממכבי החזר של מחצית הסכום ששלמתי (כלומר רבע מהתשלום) ובכל פעם המנהלת לא נמצאת או המחשבים לא עובדים. עד כה עשיתי 4 טיפולים באיזור אחד וחמישה באיזור שני מתוך 10 ושילמתי 900 שח מתוך 1800 שח. לא קבלתי טיפול כראוי וגם לא התייחסות ובנוסף גם לא יכולה לקבל את מחצית התשלום חזרה. אני מעוניינת בהחזר מלא של מה ששלמתי , בגלל עוגמת הנפש והנסיעות מחוץ לעיר לאשקלון כדי שאוכל לפנות לחברה אחרת ולטפל שם.
כספי סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה