פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אילם אביגיל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 25/4/13 שילמתי 900 שח מתוך 1800 שח לטיפול לייזר בשני מקומות. בשיחה עם המנהלת הסברתי שיש לי רגישות באיזור מסוים והיא אמרה שזה שולי, "תנסי ותראי. תשלמי חצי ואת השאר אחרי הטיפול הרביעי" .בפעם הראשונה טפלתי באיזור אחד ובטיפול השני טיפלתי בשני האיזורים יחד ועבר בהצלחה. הטיפול השלישי נעשה אצל מטפלת אחרת ונעשה בגסות ובברוטליות. יצאתי מדממת ובוכיה. לאחר כמה ימים התברר כי יש לי אבססט בעקבות הטיפול, הכאב נמשך כמה שבועות ולמזלי לא התאשפזתי. נחרדת מכל מה שעברתי בקשתי שהמטפלת הנל לא תטפל בי שוב (פניתי לנטורפיל לפניות הציבור של החברה) ואכן נרשמה הערה בכרטיס . במשך חודשים לא הגעתי בגלל הטראומה. ביולי 2015 הגעתי לטיפול רביעי באותו איזור וכשנכנסתי לחדר נדהמתי לראות שוב את המטפלת . היא התבוננה בכרטיס ואמרה לי שהיא יודעת שאני לא רוצה אותה. בקשתי ממנה לסיים את האיזור הפחות רגיש ושנקצר וברחתי משם. מאז לא הגעתי לשם. אני לא מוכנה להמשיך את הטיפולים באותו איזור רגיש, אני מפחדת וחסרת אונים מול הפחד ולכן, מבקשת לסיים את הטיפולים רק באיזור השני , הפחות רגיש . כיוון שכך אינני מוכנה להשלים את ה900 שח .
רפואי סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה