פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן טיפול המגיע לי במסגרת מס' הטיפולים שסוכם וחוסר מענה מצד נטורפיל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום נטורפיל היקרים,
אתם כנראה מומחים בלעשות שיווק עצמי נכבד אבל בהענקת שירות אתם על הפנים ואפילו מזעזעים.
איך זה הגיוני שבתור לקוחה שחתמה איתכם על חוזה שבפירוש נכתב שם שמגיעים לי 10 טיפולים אני מתקשרת
לקבוע תור לטיפול האחרון לפני יותר מחודש ואף אחד לא חוזר אליי לקבוע אותו, אלא חוזרים אליי היום כדי להגיד לי שתמה תקופת החוזה שלי.
איך זה הגיוני שבתור לקוחה שמשלמת כסף למקום שמחשיב את עצמו כ-"רשת הגדולה בישראל לרפואה אסתטית" עם "צוות מיומן שמחוייב להעניק לך את התוצאה הטובה ביותר עם חוויית טיפול ייחודית ונעימה" (והכל אני שמה במרכאות כי זה כנראה שקר אחד גדול) מתקשרת אליי מנהלת הסניף
וצורחת עליי ש-"זה אחריות שלי ושאין מה לעשות עם זה.." והכי מרגש היה לשמוע "שזה לא נותן במערכת להאריך את התור".
אז ל-"רשת הגדולה בישראל" אני מצטערת על הרגע שחתמתי איתכם על החוזה, הטיפול והזמן שביזבזתי איתכם לא משנה את הטעם המר שנשאר מכם.
כספי סוג הנזק :
קבלת הטיפול לו אני זכאית! והתנצלות. פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה