פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מטופלת בנאטורפיל נצרת עלית בערך שנתיים... ההסכם שלי איתם היה שתמיד אהיה אצל אותה רופאה בשם לריסה.. בשנה שעברה הגעתי לטיפול אצלם(חשוב לציין שאני מגיעה מבית שאן נסיעה של שעה לכל כיוון ) וכשהגעתי לריסה לא הייתה וביקשו שאכנס לטיפול אצל רופאה אחרת כמובן שלא הסכמתי מכיוון שמדובר באיזורים מוצנעים ומבחינת נוחות העדפתי אצל אותה רופאה.. יצאתי משם כועסת מאוד כי גם היחס של הצוות היה מזעזע!!!!!! פשוט חוצפה שחיכיתי לתור הזה חודשיים כי הם עמוסים וכבר שילמת אז את לא בעדיפות ראשונה.. לקחתי יום חופש כי כמו שהסברתי זה רחוק וצריך לפנות לזה זמן... הפיצוי היה טיפול בחינם- בושה ! אך אז הסתפקתי בזה כשהמנהלת קירה הבטיחה לי שזה לא יחזור על עצמו!!!!!
היום הסיפור חזר על עצמו אך בגרוע יותר... חיכיתי לתור 4 וחצי חודשים(!!!!!) וקיבלה אותי מזכירה מתנשאת וחוצפנית שאמרה שזה לא לפי בקשתי יש להם 6 רופאות ומה אם הרופאה שלך הייתה עוזבת? היא טענה. שלא היתה לה שום הערה שביקשתישזה יהיה מול אותה רופאה למרות שזה הובטח לי בעבר.... בקיצור על הבוקר יחס מזעזע אחרי נסיעה של שעה... הפעם אני לא צסתפקת בטיפול חינם.. אני פשוט לא מעוניינת להתנהל מולכם יותר... רוצה לבטל עסקה במיידי!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה