פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ירוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון האחרון נקבע לי תור לטיפול בשעה 16:00, התחלתי להתקשר לסניף מהבוקר על מנת להודיע שברצוני לדחות את הטיפול מכיוון שהשיער אינו צמח ואין שום סיבה לעשות טיפול( כך גם אמרה לי הרופאה של הסניף- לבוא רק כאשר השיער גדל מכיוון שאני נמצאת בטיפולים האחרונים שלי).
לא היה מענה בסניף וחיכיתי עד שזה יעבור אותי למוקד הראשי שם השארתי הודעה ( זה היה לערך בשעה 10:00) שיחזרו אליי במהרה- לא חזרו אליי והמשכתי לנסות לחייג לסניף בעצמי. ענתה לי מנהלת הסניף שטענה שאם אני מבטלת (לא, אני לא מבטלת אני דוחה) תור באותו היום אני "נקנסת" בתור. ומכיוון שזה הטיפול האחרון שלי לא מגיע לי תור. אחרי שהתלוננתי בפניה היא טענה שתחזור אליי לקביעת תור מה שכמובן לא קרה.
אני לקוחה של נאטורפיל לפחות 4 שנים ועברתי בשני סניפים לפני טבריה עקב מעבר דירה ואף פעם לא נתקלתי בדבר כזה.
בסופו של דבר אני גם לא מקבלת תמורה עבור הכסף ששולם גם מבחינת תהליך הסרת השיער, נזרק כסף לאוויר סתם ועכשיו גם קונסים אותי בטיפול למרות שבמשך 4 שנים לא פיספסתי אף תור.
עלבון סוג הנזק :
לא מעוניינת לחזור לטיפול בסניף הזה- חוסר מקצועיות פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה