|
|
|
|
|
|
מבקשת ביטול עיסקה ופצוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע פניתי לסניף בסנטר ומילאתי דף מצב בריאות ובו פירוט העובדה שעברתי התקף לב לפני 5 שנים ופירוט התרופות אותן אני נוטלת מאז...גם אמרתי זאת בע"פ למנהלת הסניף שהבטיחה שאין כל בעיה שאעבור הסרת שיער בלייזר באזור בתי השחי ומפשעןת במבצע של 1+1
היום הגעתי לטיפול ראשון עם הכנה נפשית ואמלה ולאחר גילוח עמ"נ לגלות שהמטפלת שעיינה בדף הרפואי התקשרה לייעוץ ונמסר לה שלא אוכל לעשות את בתי השחי. המנהלת בשיחת ההכרות לפ]ני שבוע יכלה לומר זאת ולהימנע מכל שיווק המבצע 1+1 ומעוגמת הנפש ,היא פעלה בחוסר מקצועיות משווע.
בנוסף הובטח לי שצוות המטפלות הן רופאות ואחיות מוסמכות -המטפלת שהועידו לי היום אינה לא רופאה ולא אחות מוסמכת[נאלצה להודות לאחר שביקשתי לראות הסמכה]
לאור כל הנ"ל אבקש ביטול עיסקה במיידי, מחר יורד תשלום ראשון משניים מסכום כולל של כ-1540 ש"ח]
אשמח גם לפצוי כלשהו.
אינני מעונינת לעבור טיפול הסרת שיער בנטורפיל
|
הטעיה, ביטול זמן |
סוג הנזק : |
ביטול עיסקה במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נטורפיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|