פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2016 הייתי בטיפול בסניף קריון. הרופאה שטיפלה בי רצתה לשים עלי משקפיים להגנה שעד אז, מעל 20 טיפולים, אף רופאה אחרת לא שמה, אלא שמה משקפיים אחרים, שלא אוטמים את העיניים. כשסירבתי להרכיב את המשקפיים האוטמים בטענה יש משקפיים אחרים, הרופאה התעקשה שזה הנוהל וכדי להוכיח כי היא צודקת התקשרה מהנייד האישי שלה לריטה בן אבי, היועצת המשפטית של החברה, כפי שנסמר לי מאוחר יותר. ריטה מתחילת השיחה דיברה אלי בזלזול רב, לא רצתה להסביר שום דבר, ורק טענה כי זה מה שצריך לעשות. כשניסיתי לטעון כי עד עכשיו הדבר לא נעשה, היא הרימה את הקול ושוב חזרה על עצמה. כאמרתי שאני עדיין לא מקבלת הסבר מדוע עד עכשיו זה לא היה כך, ואמרתי כי אני אלך עם הבירור עד הסוף, היא אמרה משפט "לכי, לכי, שם זה המקום שלך" בטון מזלזל ביותר.
מאז הסיפור, התקשרתי כמה וכמה פעמים למוקד שירות לקוחות, דיברתי עם כמה מנהלים. המנהלת הבכירה ביותר (לטענת המוקד) שדיברה איתי זאת מוריה, שהבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור אלי בהקדם, אולי אפילו באותו יום. מאז, (19 למרץ), חזרתי כמה וכמה פעמים למוקד, ביקשתי לשוחח עם מוריה, כל פעם קיבלתי הבטחה כי היא תחזור אלי וכי מעבירים לה את הפניות שלי, אך לא קיבלתי מענה כלל. באחת השיחות הוסבר לי כי דיברו עם מוריה והיא חוזרת אלי "כבר עכשיו", אך מאז עברה שעה, חזרתי לקו, המתנתי עם נציגה אחרת מעל שעה על הקו כי היא שוב הבטיחה לחזור מייד, אך אף אחד לא חזר אלי.
ברצוני לקבל פיצוי על עוגמת נפש, הנצלות אישית מריטה בן אבי. בנוסף, ברצוני לבדוק האם אכן כן זהו הנוהל כי צריך להרכיב את המשקפיים הקנים, ואם כך, אשקול להגיש תביעה משפטית על כך שעד עכשיו זה לא נעשה.
עלבון סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה