פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש לנפגעי נטורפיל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
כידוע חברת נטורפיל פשטה את הרגל ונקנתה לפני מספר חודשים. אני ובעלי התחלנו טיפולים לפני כשנתיים בחברה נותרו לנו עוד מספר טיפולים ששולמו ממיטב כספנו.
לפני כשבוע היינו בסניף רעננה על מנת לקבל הצעת מחיר על הטיפולים שנותרו לנו. כאמור מדובר בטיפולים אשר שולמו בעבר אך מתוקף החלטת בית המשפט הוחלט כי עלינו לשלם סכום יחסי, על פי התקשורת מדובר על 25% מהתשלום.
כאשר הגענו לרעננה שוחחנו עם אתי, אשר פרסה בפנינו את התשלומים שעלינו לשלם וראינו להפתעתנו כי מדובר ב-40% מהתשלום ולא 25% כפי שצויין. כשנשאלה אתי מדוע הסכום גבוה ממה שנקבע טענה כי מדובר ב"נהלים פנימיים" והסתכלה על דף שכתוב בעט אשר אותו לא הסכימה להראות לנו. כשביקשנו לראות חוזה כתוב הפנתה אותנו לחדר צדדי ובו תלויה על הקיר כתבה בה מצויין 25% לתשלום. כששאלנו אותה לכך היא התעלמה ואמרה שמדובר בנהלים פנימיים ושהיא מפנה אותנו למנהלת שלה שלא נמצאת (למרות שקבעה איתנו פגישה באותו יום אך היתה צריכה ללכת למשהו דחוף). כשביקשנו מאתי שתדפיס לנו את ההצעה סירבה כיוון שהמדפסת אינה תקינה (!) כשביקשנו לשוחח עם גורם מהנהלה אמרה כי יחזרו אלינו. כאמור, לאחר שבוע אף אחד לא חזר ולא נראה כי מישהו מודע אלינו.
אני מגיעה מעולם השירות. מעולם לא נתקלתי באטימות ובחוסר הוגנות ושקיפות כלפי הלקוחות כפי שנטורפיל מפגינים. מדובר בחברה אשר פשטה את הרגל וצריכה לפצות אנשים שכבר שילמו הרבה מאוד כסף. נראה כי החברה ממשיכה לעשוק ולהונות את הלקוחות שכבר נפגעו ממנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה