פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחת לקוח ותשלום על שירות שלא מולא במלואו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוחה של נטורפיל ומסתייעת בשירותיהם להסרת שיער בלייזר.
בחודש פברואר החברה פשטה את הרגל (את זה נודע לי מהתקשורת, ומספר פעמים שפניתי לקבוע תור נאמר לי כל פעם תירוץ אחר: פעם הפקידה אוכלת, פעם יש כרגע לחץ תתקשרי יותר מאוחר, השארתי הודעות ולא חזרו עד שהטלפוןן שלהם נותק)
חשוב לציין כי במעמד ההצטרפות לשירותי החברה וכן בחוזה שנתנו לי נאמר שהתשלום עבור אזור הסרת השיער הינו 'לכל החיים' כלומר אין מכסת מיימום לטיפולים או הגבלת זמן למימושם.
היום ראיתי כי חברת נטורפיל שבה לפתע לפעולה. לאחר שהתקשרתי לקבוע תור חדש נאמר לי שחברת נטורמדיק קנתה את נטורפיל ומשתמשת במותג שלה ואם ארצה להסיר שיער יש להם תוכנית ל'נפגעי נטורפיל 'שיצטרכו לשלם 50% על טיפולים.
אני מרגישה חוסר הוגנות משווע, שכן איך אותה חברה משתמשת בשם של נטורפיל ומכריזה כי בעלת עשור של ניסיון אם לא חלים התנאים של הלקוחות 'הישנים' עליה?
מה מחבינת החוק-האם החברה החדשה מחויבת לקבל את הלקוחות 'הישנים' לששילמו ממיטב כספם ולא קיבלו תמורה מלאה? האם יש אפשרות לקבל חלק מהכסף חזרה או לחילופין לקבל נניח 3 טיפולים חינם ? כל פתרון יצירתי שבטווח הקצר יספק אותי ולקוחות נוספים וכן מבחינה שיווקית עלול להחזיר נאמנות לחברה החדשה ע"י כך שנבצע טיפולים באזורים נוספים.
תודה
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה