פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות מטיפולים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון קרית אונו כתובת:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שמי אביבית משה, ואני רוצה להתלונן על מכון הסרת השיער "נאטורפיל".
בשנת 2006 התחלתי בטיפולי הסרת שיער באיזור הידיים, אחרי 8 טיפולים שקיבלתי נאטורפיל "פשטה את הרגל", ועברתי למכון הסרת שיער אחר.
מכיוון שהמכון היה רחוק בשבילי ,לאחר שהסתיימו הטיפולים שהוספתי (כ-10 טיפולים)עברתי שוב לנאטורפיל שחזרו לשוק בבעלות אחרות(אך ורק בשל המיקום..)
והוספתי עוד 5 טיפולים( בסך כולל של 975 ש"ח),מכיוון שראיתי שעשיתי כבר יותר מידי טיפולים ואין לי תוצאות טובות, ביקשתי לדבר עם הרופא המייעץ מר אלי הרשקוביץ, הסברתי לו שעברתי יותר מידי טיפולים ו "שום דבר לא זז" ואפילו להפך, השיערות נראות יותר כהות מלפני שהתחלתי בטיפולים,הוא הסכים עם דברי.
נותרו לי עוד 2 טיפולים מה-5 ומכיוון שהתחלתי טיפול ברואקוטן(תרופה לפצעים שמייבשת את העור) שלא מאפשר לי טיפולים בלייזר, ביקשתי לקבל את ההחזר לפחות של 2 הטיפולים שנותרו לי.
מר הרשקוביץ נענה בחיוב, ואמר שאקבל את ההחזר.
למחרת התקשרתי כדי לבדוק הכיצד אני מקבלת את ההחזר, לאחר שהפקידה סהר אמרה לי מס' פעמים שהיועצת מיטל תחזור אליי, היא לא חזרה אליי כמובן..
התקשרתי שוב לבקש אותה, לבסוף "זכיתי" לדבר איתה.
גברת מיטל מדברת בזילזול ואומרת לי שזה לא קשור אליה בכלל, ומר הרשקוביץ טעה שאמר לי שאקבל את הכסף חזרה, חב' נאטורפיל לא מחזירה כספים..
הגברת הבטיחה לי שמר הרשקוביץ ידבר איתי על זה..וכמובן שהוא לא התקשר עד עכשיו וגם לא יתקשר...
חב' נאטורפיל מבטיחה ללקוחות שלה, הסרת שיער בשיעור של 80% לפחות
בטיפולים שנעשו לי השיער לא הוסר אפילו בשיעור של 50%, ומה שיצא לי מכל הסיפור הוא שבזבזתי כסף "לחינם" וגם לא התפטרתי מהשיער...ובנוסף לכל מסרבים להחזיר לי את מעט הכסף שביקשתי, נעשה לי כאן עוגמת נפש ונזק כספי, אני מבקשת לקבל לפחות את ההחזר הזה,לפני שאני אשקול לנקוט בצעדים משפטיים, ולו רק בשביל הצדק.
תודה מראש,
אביבית.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה