חוסר שביעות מטיפולים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בהמשך לתלונתי, החברה פנתה אליי באותו יום בו נשלחה הודעה לחברה,ועל כך אני מודה לכם מאוד, דיברתי עם מיכל (מנהלת סניף קרית אונו)אך לצערי היא לא היתה מוכנה להחזיר לי את כספי.
לאחר שהסברתי לה על עוגמת הנפש וביקשתי ממנה לפחות את ההחזר הכספי המזערי ביחס לכל מה ששילמתי נעניתי בשלילה.
אבקשכם להמשך עזרה בעניין זה
תודה רבה מראש,
אביבית.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|