פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול וחוסר התייחסות ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מרץ ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנהלה ראשית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר אכזבה מהיחס, חוסר המקצועיות, הזילזול והטיפול שקיבלנו, בלשון המעטה, (2 טיפולים סה"כ שגרמו לי ולחברה שלי כוויות ונזקים) התקשרתי להנהלת החברה על מנת לבטל העסקה ולדרוש את כספי חזרה, מנהלת שירות לקוחות בשם "מירב" טענה שאני חייבת לכתוב מכתב ולשלוח בקשה לביטול עסקה, שלחתי בקשה להנהלה הראשית לביטול עסקה והחזר כספי, מאז אף אחד לא יצר עימי קשר, פשוט התעלמות מוחלטת, השארתי שלוש הודעות למירב בהנהלה הראשית על מנת לדעת מה קורה והיא עדיין לא ענתה, בכל השארת הודעה מייבשים אותי על הקו במשך 10-15 דקות עד שאני מתייאשת ומנתקת ומתקשרת שוב... הסכום ששילמנו היה 6000 ש"ח ועשינו רק 2 טיפולים ואנו מסרבות להמשיך בטיפול ורוצות לבטל את העסקה ולקבל את כספנו חזרה במלואו, אבל אף אחד לא מתייחס לפנייתנו, אנו מנסות להימנע מלהגיע לתביעה בבית משפט, מה עושים?
עלבון, עוגמת נפש, נזק גופני, כספי ועוד.... סוג הנזק :
החזר כספי מלא של 6000 ש"ח ששילמנו ולא קיבלנו שום ת פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה