פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות רפואי, חוסר הגינות ויושר, נזק כספי..... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
תיאור הבעיה:
נטורפיל סגרו איתי שהם מסירים את שערי באזור הגב והכתפיים לצמיתות תוך 10 טיפולים. כוכי והמנהלת שכיום לא נמצאת שם אמרו לי שהם .."מסירים בצורה משמעותית את השיער". אמרתי לה : "מה זה משמעותי"? והם אמרו לי 80%.הסכמתי. היום שאני בטיפול 9, לא רואים שינוי והתראתי בפניה כבר בטיפולים קודמים שאין שינוי, אבל המטפלות רושמות בדו"ח מה שבה להם: "יש התקדמות", "השערה יותר דקה"....ובלה.. בלה.. בלה. ניגשתי ביום ראשון האחרון ב-29/4/12 עשיתי טיפול ולאחר הטיפול ניגשתי לכוכי האחראית בסניף באר שבע שם אני מטופל. ואמרתי לה : שוב על העניין שיש עדיין שיער וזה לא השתנה. אז היא אמרה לי : "זה כן השתנה, אתה זוכר איך זה היה בהתחלה" אמרתי : "כן אני זוכר וזה לא השתנה" ואז היא אמרה לי : " אני לא יודעת אחת עזבה והשנייה סבטלנה זוכרת אולי" אמרתי לה : "לא. היא לא זוכרת כי היא לא טיפלה בי בטיפולים הראשונים וגם זה עוד בעיה שיש כאן אני לא מטופל אצל אותו אדם וזה יוצא אי סדר בעבודה". והוספתי : "לא נראה לי ההתנהלות כאן, אתם עובדים בבלאגן, משקרים, אתם אומרים שתסירו 80% מהשיער לצמיתות ולעומת זה לא מוסר כלום". אז היא אמרה לי : "לא אמרנו 80% אמרנו בצורה משמעותית". אמרתי לה : "אתם אמרתם בהתחלה שבצורה משמעותית זה 80%". אז מה ?! אז היא אמרה שהיא תשלים לי את הטיפול. אמרתי לה שזה לא יפתור את הבעייה השיער עדיין יישאר ועוד טיפול לא ישנה את העולם. לכן אני רוצה את הפיצוי הכספי המלא. הפקדתי בידם את מיטב כספי, זמני, כאבי, אימוני וכל זה נפגע.
בנוסף ראיתי שהרבה התלוננו וזה לא רק אני וזוהי ההוכחה שאני צודק והם מחוייבים לפתור את העניין בזה שיחזירו לי את כספי שהשקעתי. וכך נסגור את העניין, אבל אם לא יהיה כן... אני אדרוש בנוסף להחזר הכספי, פיצוי על עוגמת נפש, עלבון ובזבוז זמן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא. פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה